adexo3
۴۱۶۶۸۳
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

ترکان: برخی نمایندگان شیفته احمدی‌نژاد هستند

اکبر ترکان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و مشاور رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه صحبت از انتخابات سال آینده در شرایط کنونی بی‌دلیل است، گفت: هنوز هفت ماه به انتخابات مانده و صحبت در این باره ضرورتی ندارد چراکه دولت کارهای مهمی دارد که باید به آن بپردازد.

روزنامه اعتماد نوشت: اکبر ترکان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و مشاور رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه صحبت از انتخابات سال آینده در شرایط کنونی بی‌دلیل است، گفت: هنوز هفت ماه به انتخابات مانده و صحبت در این باره ضرورتی ندارد چراکه دولت کارهای مهمی دارد که باید به آن بپردازد.

وي خاطرنشان كرد: در اين مدت اقدامات موفقي انجام شده كه در يك سال آينده بايد به نتيجه برسد. تمركز بر انتخابات موجب غافل شدن از كارهاي ديگر مي‌شود. تركان در خصوص راي اعتماد نمايندگان به هر سه وزير پيشنهادي دولت گفت: اين نشانگر اين است كه اين مجلس با مجلس قبل از لحاظ همراهي با دولت متفاوت است.

او در توضيح اين سخن خود اضافه كرد: دو تن از اين وزراي پيشنهادي قبلا هم معرفي شده و راي نياورده بودند، اما در اين مجلس راي اعتماد گرفتند. از اين جهت اين مجلس به اندازه اختلاف آرا و نظرات با مجلس قبل زاويه دارد و به همين اندازه با دولت همراه‌تر است. او در خصوص انتقادات تند مطرح شده توسط مخالفان وزرا در صحن مجلس نيز خاطرنشان كرد: انتقاد را بايد به جان پذيرفت و گوش كرد. انتقاد به معناي خيرخواهي است كه براي اصلاح مطرح مي‌شود. مواردي كه مطرح شدنش براي اصلاح است هديه نمايندگان به دولت است.

او در ادامه اظهار داشت: اما آن انتقاداتي كه براي تخريب و پوشاندن حقايق است، قابل قبول نيست. يك عده‌اي هم قصد تخريب و پوشاندن حقايق را دارند و كاري نمي‌شود كرد. تركان با تاكيد بر اينكه تفكرات افراطي گذشته در اين مجلس بقايايي دارد افزود: اين بقايا براي خيرخواهي و رفع اشكال اقدام نمي‌كنند بلكه براي تخريب و سياه نمايي دست به عمل مي‌زنند. او اظهار داشت: اينهايي كه امروز مي‌بينيد قبلا هم همين بودند الان هم همينند و هيچ تغييري نكرده‌اند. اينها در دوران احمدي‌نژاد شيداي او بودند، الان هم شيفته و شيداي تفكر احمدي‌نژادند.

وی گفت: اينها دولت را دوست ندارند و ما كاري نمي‌توانيم براي‌شان بكنيم. تركان در پايان با بيان اينكه همه زور تندروهاي طرفدار احمدي‌نژاد در مجلس همين تعداد آرايي بود كه امروز داشتند گفت: اين تفكر هفتاد تا راي دارد و همين نهايت زور اين جماعت است. شما ديديد كه ٢٠٠ تن ديگر از نمايندگان مجلس چطور با دولت همراهي كردند. اكثريت اين مجلس با دولت همراه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علاوه بر نمایندگان مردم ایران نیز شیفته احمدی نژادند

      پاسخ ها

      • به امید روزهای بهتر

        واقعا همینطور.تمام ایران منهای پولداران وسرمایه داران مرفه مشتاق حضور مجدد ایشان در صحنه انتخابات هستند

    • بدون نام

      اقای ترکان للطفا برای مردم دغدغه درست نکن ان نمایندگانی که خواهان احمدی نژاد هستند کیسه برای جببشان دوخته اند والا همه میدانند که احمدی نژاد لیاقت ریاست را ندارد مگر چشمها یتان بسته بود هشت سال ... هشت سال دورغ ما بیشترین ضربه را در دوران این اقا خوردیم ببینم کسی که در حد دانشگاه درس خوانده من بی احترامی به قشر دانشگاهی راندارم ولی این اقا کجا دکترا گرفت کجا درس اقتصاد راخواند کشور یک مدبر تمام عیار میخواهد تازه نفس کاردان کار بلد کسی که اهل سیاست داری در امور کشور باشد با من بگم یا تو بگو جامعه بحران زده وزیر خط فقر درست نمیشود با پوشیدن یک کاپشن خدای نمی شوی ز
      ریاست ریاضات میطلبد کسی که وارد سازمان ملل میشود باید اتقدر کوبنده واماده باشد تا زبان دشمن باز نشود چرا باید در زمانی که سخنرانی میکرد دیگر سران سالن را ترک کردند مملکت نیاز به هوای تازه دارد به یک نفر که میدان داری کند مگر ریس جمهور بعداز رهبر مقام دوم به حساب نمیا ید این های که میخواهند کاندید شوند امتحان خود را پس داده اند وهیچکدام جز اقای روحانی نتوانستند گره کور اقتصاد مروه را باز کنند من نمیکویم روحانی باید دوباره درصحنه سیاست باشد ولی ما نیاز به یک جوانتر سرحال تازه نفس وقرص ایستاده در برابر مشکلات کشور دست خوش بازی اقایان جاه طلبی اقایان شده نمیدانم میخواهند ریس شوند واین کشتی بهگل نشسته را نجات دهند یا .... هر کس سز خود را شب کوک میکند وصبح فتوای تازه میدهد این وسط چهکسی ریس جمهور است خدا عالم است ما کسی را مانند سردار سلیمانی نیاز داریم که مو را از ماست بیرون بکشد

    • امیر

      کدام نماینده نماینده یک نفر است ولی کشور ویران شده ما با این ریاست افایان هشتاد میلیون نفرند بابا بخدا اینها اماحان خود را پس داده اند ... ای خدا کشور ما حتی از ان سعودی هم طعنه میخورد این اقایان نمیبینند در کشور چه میگذرد فقر فحشا اعتیاد پیر وجوان گرانی اورگی دودسته که هیچ صد دستگی هشت سال فقط رو دست خوردیم دوزدیهای پنهان اختلاص های کلان خوردن پولهای بیت المال به کجا میبرید این باقی مانده کشور را ایکاش ان دلاور مردان جبهه ها بودند که برای نابودی دشمن جان خود را دادند ول یک وجب از خاک کشور ندادند ایکاش بابایی باکری متوسلیان زنده بودند دشمن همین اقایان دلسوز هستند ایکاش بودید ایران امروز به شما نیاز دارد شما ها که برای مال دنیا ارزشی قایل نبودید برای حرمت وابروی ایران از جان گذشتید افسوس واقعا افسوس .....

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      تو خودت چه کار کردی فقط همش حرف می زنی ..

    • بدون نام

      والله اینقدر از طرف رحیمی بهشون پول رسونده حقشونه که شیفتش بشن البته هیچ آدم عاقلی شیفته احمدی نژاد نمیشه

    • بدون نام

      دمه نمایندگان گرم

    • نصر

      دولت فعلی فقط شعاردروغ داد.یارانه که حق گرانی برق وگاز آب. ونان مردم ضعیف بودهرروزبه بهانه ای میخواهدقطع کند.و جیب نجوم خواران راپرکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج