۴۱۶۷۸۰
۱۶ نظر
۵۰۱۳
۱۶ نظر
۵۰۱۳
پ

گمانه زنی درباره دلایل ۸ خودکشی در همدان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: وقوع هشت مورد خود کشی ظرف یکماه اخیر در همدان موجی از گمانه زنی‌های مختلف را به وجود آورده از جمله اینکه آیا این پدیده مذموم همانند بعضی معضلات اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک بیماری مسری رایج در استان شده است.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: وقوع هشت مورد خود کشی ظرف یکماه اخیر در همدان موجی از گمانه زنی‌های مختلف را به وجود آورده از جمله اینکه آیا این پدیده مذموم همانند بعضی معضلات اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک بیماری مسری رایج در استان شده است.

این موضوع وقتی قوت گرفت که وقوع چهار مورد خود کشی در کمتر از یک روز در همدان گزارش شد. در جریان این خود کشی‌ها که خبر وقوع آن با تایید فرمانده پلیس انتظامی استان همدان همراه بوده یک زن ۲۸ ساله، زنی ۴۷ ساله، مردی ۶۳ ساله و یک پزشک مرد ۵۲ ساله اقدام به خود کشی کردند.

خبرهای دریافتی حاکیست اقدام به خود کشی زن ۲۸ ساله در همدان با مداخله به موقع بستگان، ناکام ماند و با اقدامات بالینی فوریتهای پزشکی این زن مجدد به زندگی باز گشته است. هر چند پلیس علت وقوع خودکشی‌های اخیر را دلایل شخصی نه اجتماعی اعلام کرده است، اما وقوع چهار مورد خود کشی دیگر بویژه خودکشی ۲ جوان در باغهای عباس آباد همدان اظهار نظرهای متفاوتی در خصوص این پدیده مذموم در جامعه را دامن زده است.

صاحبنظران علوم اجتماعی بر این اعتقادند که پدیده‌هایی همچون خودکشی، طلاق و... در جامعه روند نگران‌کننده‌ای دارد و باید محور برنامه‌های کار گروه اجتماعی و فرهنگی و کمیته بررسی آسیب‌های اجتماعی استان قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسکندر هارونی

      اینکه چیزی نیس تو محله ی ما در عرض شش ماه شیش نفر خودکشی کردن که چهار نفر اونا زیر پونزده سال بودن هیشکی هم نیومد بگه چ خبر

    • بدون نام

      اقا چرا خودتان را به ندانم کاری میزنی به این در ان در میزنید تمام فقر بیچارگی هست مسعولین از خواب بیدار شوید

    • حسین

      درد رنج وافسردگی ناشی از غمگین بودن فضای کشور یکی از مهم ترین عوامل خودکشی است /صدا وسیما ودیگر نهدهای فرهنگی استاد تولید غم هستن ولی بلد نیستن شادی تولید کنند در صورتی که شادی واحساس رضایت بهترین شکر گذاری وعبادته

    • وطندوس

      دولت تکدیب کن!! خودسوزی خودکشی بیداد میکنه. مسؤلین خودتان رابه خواب نزنید که به خانواده شماها خواهد رسید.!! پنهانکاری تکذیب فریبکاری وفساد رو کنار بذارید!! گردباد سنگین درحال شکل گیری است واقعیات جامعه رو انکارنکنید که مردم روانی شده اند از دروغ!!

    • اميد

      ٩٠درصدمردم ايران انگيزه اي براي زندگي ندارند چون ١٠درصد باقي مانده تمام انگيزه هاي مردم رو ،بنفع خودشون مصادره كردن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مثل امریکا

      • ابان

        دقیقا ..کاملا حرفت درسته

    • علی

      فقر مطلق حق مسلم ماست !

    • بدون نام

      متاسفانه بعضی از هم میهنانمان در مقابل مشکلات عدیده ای که بر جامعه حاکم است کم می آورند ودر تنگناهای زندگی گیر می افتند و بعضا تحمل نگاههای معصومانه کودکان را ندارند
      دست به انتحار میزنند مسئولین بیدار شوند

    • شمس العلی غمگین

      وضع جوری شده که حتی سازمان های بین المللی حق ما را میخورن و ما را دومین کشور غمگین و بدبخت دنیا اعلام می کنند در صورتی که ما با اختلاف زیادی از بقیه در صدر قرار داریم و این افتخار اولین بودن را با هیچ شادی عوض نمیکنیم . یعنی ما هم بخواهیم مسئولین دلسوز کاری میکنند که همیشه در صدر بمانیم .

    • میلاد پروا

      من یه جوان ۳۷سالم که تا حالا نتونستم ازدواج کنم افسردگیه شدید دارم ۱۵ساله عزاب میکشم هرروز از خواب بیدار میشم دستو پام میلرزه من تو زندگیم هیچ خوشی ندیدم به غیراز سرکوب و دلهره بی پولی خوب کسایی مسل من خودکشی میکنن .تا از دست زندگی تو این خربشده راحت بشن.

    • بدون نام

      ایران سرطان گرفته است مگر خدا درمانش کند

    • بدون نام

      ....تلویزیون را نگاه کنید تا بخواهید فیلمهای غمگین اخبار ها همه از تا امیدی یک کلام خرف امیدوار کننده نمیزنن نبادا ملت بد,عادت بش یک فیلم درس درممون کمدی نداریم کندین ما فقد اقای غفوریانه که اونم با حرکات مسخره کفر مردم را در میاره انتظار چی دارین گفتیم تحریما کم میشه وضع مردم خوب میشه فقط اخبار بیست وبیست وسی را ببینید,فقط میگه کجا اختلاس شد کجا اتیش گرفت برق گرون شد فقطt وفقط بدبختیها را عنوان میکنه چه انتظاری دارید؟؟؟؟؟؟؟؟

    • reza

      با این وضعیتی که واسه ملت درست کرد با کدوم امید زندگی کنیم هر اختلاس پارتی بازی بیکاری

    • بدون نام

      من خودم همدانی زندگی می کنم همدانی ها خیلی اقتصادی هستند یه کم هم حسود یعنی از شادی دیگران خوشال نمی شوند خودشون خودشون رو قبول ندارند سرمایه دارهای همدان به خاطر مسایل فرهگی در شهر خود سرمایه گذاری نمی کنند شهر دارای اقوام متفاوتیه هر قوم و زبان زیاد با دیگران رابطه صمیمی ندارند

    • بدون نام

      مسولین ونهادها زمانی بیدار میشن که دیگه خیلی دیر شده وباید برای خودشون راه نجاتی پیدا کنند !!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج