اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۱۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تحولات انتخابات آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته

آماده باش نیروهای ضد تروریسم در پی احتمال وقوع حملات تروریستی، افشای نقض قوانین مهاجرت توسط همسر ترامپ و تایید کمک های نقدی قطر به بنیاد خیریه کلینتون از جمله مهم ترین تحولات انتخابات آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته است.

خبرگزاری ایرنا: آماده باش نیروهای ضد تروریسم در پی احتمال وقوع حملات تروریستی، افشای نقض قوانین مهاجرت توسط همسر ترامپ و تایید کمک های نقدی قطر به بنیاد خیریه کلینتون از جمله مهم ترین تحولات انتخابات آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته است.
شبکه خبری «سی.بی.اس» آمریکا به نقل از یک منبع آگاه نوشت که دستگاه اطلاعاتی این کشور به نیروهای ضد تروریسم درباره احتمال وقوع حملات تروریستی گروه «القاعده» در سه ایالت آمریکا در روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آماده باش داده است.
با استناد به گزارش این رسانه، ایالت «نیویورک»، «تگزاس» و «ویرجینیا» اهداف احتمالی تروریست ها هستند.

بنا به نظرسنجی های اخیر، تروریسم و حملات تروریستی موضوعاتی هستند که مردم آمریکا از آنها به شدت هراس دارند و آمارهای رسمی نیز حاکی از آن است که میزان خرید سلاح در این کشور طی مبارزات انتخاباتی به میزان چشمگیری افزایش یافته است.

** اوباما اعمال نفوذ FBI در انتخابات را غیرمحتمل دانست

«باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با شبکه «ام اس ان بی سی» گفت که گمان نمی کند «جیمز کومی» رئیس اداره تحقیقات فدرال (اف.بی.آی) با به جریان انداختن تحقیقات در ارتباط با پرونده ایمیل های «هیلاری کلینتون» نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در صدد اعمال نفوذ در انتخابات بوده باشد.

نامه اخیر کومی به کنگره آمریکا در این رابطه در شرایطی که تنها چند روز تا موعد انتخابات باقی مانده، جنجال بسیاری آفریده است.

کلینتون متهم به استفاده از یک ایمیل شخصی و غیر مطمئن برای مکاتبات رسمی در زمان تصدی وزارت امور خارجه آمریکا و در معرض خطر قرار دادن اطلاعات محرمانه است.

اختلاف آرای نامزد ها در روز های گذشته کاهش ملموسی داشته است که می تواند در ارتباط با پرونده ایمیل ها باشد.

** بنیاد خیریه کلینتون دریافت کمک های نقدی از قطر را تایید کرد

سخنگوی بنیاد خیریه کلینتون تایید کرد که این نهاد در سال 2011 بدون اطلاع وزارت خارجه آمریکا و برخلاف تعهدنامه رسمی خود، یک میلیون دلار کمک مالی از مقامات کشور قطر دریافت کرده است.

اطلاعات فاش شده در این رابطه نشان می دهد که مقامات قطری این مبلغ را به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تولد بیل کلینتون رئیس جمهوری پیشین آمریکا و همسر هیلاری به این بنیاد اعطا کرده بودند.

بنیاد کلینتون و حواشی مربوط به آن یکی از مسائل جنجالی مورد بحث در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده است و رقبای دمکرات و جمهوریخواه کلینتون بارها در خصوص ابعاد مختلف فعالیت این بنیاد، هیلاری و بیل کلینتون را مورد انتقاد قرار داده اند.

هدف اعلامی این بنیاد که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد، کمک به افزایش امنیت بهداشتی و توان مالی مردم جهان عنوان شده است ؛ اما گروهی از ناظران و تحلیلگران خانواده کلینتون را به استفاده سیاسی از این نهاد متهم می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج