اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۱۵۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

شبکه فرانسوی:

احتمال شکست هیلاری کلینتون بعید نیست

شبکه تلویزیونی فرانس انفو در گزارشی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که نظر سنجی ها حاکی از آن است احتمال شکست هیلاری کلینتون در ۱۸ ایالتی که همواره بطور سنتی از دمکرات ها حمایت کرده اند، وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا: شبکه تلویزیونی فرانس انفو در گزارشی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که نظر سنجی ها حاکی از آن است احتمال شکست هیلاری کلینتون در ۱۸ ایالتی که همواره بطور سنتی از دمکرات ها حمایت کرده اند، وجود دارد.
در این گزارش آمده است، رقابت های انتخاباتی در آمریکا به اوج خود رسیده و بیش از هر زمان دیگری تنگاتنگ شده است.
پیشتر گرچه نظرسنجی ها حاکی از فاصله کم میان دو نامزد جمهوری خواه و دمکرات بود اما هر روز که به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم، گمانه زنی درباره اینکه نامزد چه حزبی به کاخ سفید راه پید می کند، سخت تر و سخت تر می شود.

نظرسنجی ها حاکی از آن است که احتمال شکست هیلاری کلینتون در ۱۸ ایالتی که از انتخابات سال ۱۹۹۲ از دمکرات ها حمایت کرده اند، وجود دارد و این می تواند ضربه مهلکی به هیلاری و دمکرات ها باشد.

این ایالت ها که در شش دوره انتخابات گذشته همواره از دمکرات ها حمایت کرده اند، عبارتند از: ایالت کالیفرنیا، کنتیکت، دلاور،هاوایی، ایلینوی، مین، مریلند، میشیگان، ماساچوست، نیو جرسی، نیویورک، پنسیلوانیا، اورگن، رود آیلند، ورمونت، واشنگتن و ویسکانسین.

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه نیز روز گذشته در سفر به ایالت فلوریدا بطور ضمنی به این موضوع اشاره و گفته بود که اگر در این ایالت پیروز شود، بی شک به کاخ سفید راه خواهد یافت.

آرای ایالت فلوریدا می تواند در احتمال پیروزی یا شکست قطعی ترامپ موثر باشد اما به کسب آرای ایران ایالت تضمینی برای ورود ترامپ به کاخ سفید نیست، ولی شکست در ایالت فلوریدا کار او را برای به دست آوردن 270 رای لازم برای پیروزی در انتخابات سخت می کند.

ترامپ با آرا این ایالت ها و همچنین با سه رای واشنگتن دی سی در مجموع به ۲۴۲ رای دست پیدا خواهد کرد و برای رسیدن به کاخ سفید تنها به ۲۸ رای دیگر نیاز دارد ، در نتیجه اگر در ایالت فلوریدا موفق به کسب آرا شود ، پیروزی او تضمین می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج