adexo3
۴۱۹۵۵۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

استقبال اصلاح طلبان از استمرار دولت روحانی

یک عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که اصلاح‌طلبان از حضور حسن روحانی در دولت آینده حمایت می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که اصلاح‌طلبان از حضور حسن روحانی در دولت آینده حمایت می‌کنند.

سیدفرید موسوی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، اظهار کرد: مجموعه اصلاح‌طلبان ارتباطات خوبی را با آقای روحانی دارند و اعضای فراکسیون امید هفته گذشته دیداری با آقای روحانی داشتند و ما با فراکسیون مستقلین نیز همسو هستیم و اعضای این فراکسیون هم روز گذشته با رییس‌جمهور دیدار کردند.

وی افزود: اقداماتی که توسط دولت در سه سال اخیر در حوزه‌های مختلف انجام شده قابل قبول است. وقتی ما عملکرد دولت را نقد می‌کنیم باید بستری که پیش از آن وجود داشته و دولت داشته و دولت در آن بستر کشور را تحویل گرفته مدنظر قرار دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: من شخصا عملکرد آقای روحانی را مثبت ارزیابی می‌کنم و فکر می‌کنم اصلاح‌طلبان از حضور آقای روحانی استقبال و حمایت می‌کنند اما سازوکار حمایت و نوع ورود مسائلی است که کم کم با نزدیک شدن به انتخابات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به رای اعتماد مجلس به سه وزیر آموزش و پرورش، ارشاد و ورزش نیز گفت: ما در بررسی عملکرد و برنامه وزرای پیشنهادی برنامه‌ها را به شکل پنج ساله مورد توجه قرار دادیم چرا که فکر می‌کنیم تداوم عملکرد دولت برای مردم و کشور خیر خواهد بود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد انسجام در سیاست‌های اقتصادی دولت، خاطرنشان کرد: ما نیازمند پویایی و ایجاد اقداماتی در حوزه اقتصادی هستیم. باید توجه ویژه‌ای به معیشت مردم وجود داشته باشد و سیاستگذاری درستی در بخش‌های پولی و مالی انجام شود که این امر می‌تواند در ماه‌های باقیمانده از فعالیت دولت یازدهم مفید و موثر باشد.

موسوی در پایان با بیان اینکه زمان کافی برای تغییر در بخش‌های اقتصادی کابینه وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به تغییر سه وزیر کابینه نیاز است به انتظاراتی که جامعه و قشر عظیم مخاطب این سه وزارتخانه دارند توجه کافی صورت گیرد و در حوزه‌های اقتصادی نیز تغییرات مثبتی در سیاست‌های دولت رخ دهد و به ویژه نوعی انسجام در سیاست‌های اقتصادی دولت ایجاد شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی رای نمیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج