۴۱۹۸۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اینتل انقلابی در سرعت حافظه ها به وجود می آورد

کمپانی اینتل سازنده ایده حافظه های ۳DXpoint است که در قالب محصولات ذخیره سازی Optane روانه بازار خواهند شد. اینتل این حافظه ها را سریعترین ذخیره سازهای جهان می داند و برای سازگاری کامل آن به ایجاد یک معماری خاص در پردازنده نیاز است.

مجله سخت افزار: کمپانی اینتل سازنده ایده حافظه های ۳DXpoint است که در قالب محصولات ذخیره سازی Optane روانه بازار خواهند شد. اینتل این حافظه ها را سریعترین ذخیره سازهای جهان می داند و برای سازگاری کامل آن به ایجاد یک معماری خاص در پردازنده نیاز است.
اینتل انقلابی در سرعت حافظه ها به وجود می آورد
با این شرایط پردازنده های جدید Kabylake و AMD AM4 نیز این الگوریتم را در خود اجرایی کرده اند. در حال حاضر زمان دقیق عرضه این محصولات روشن نیست، اما می توان امید داشت که با شروع به کار این پردازنده ها در 3 ماهه نخست سال 2017، این حافظه ها نیز روانه بازار شوند.
اینتل انقلابی در سرعت حافظه ها به وجود می آورد

اما پیش از آن و یا به عبارت ساده تر علاوه بر فناوری 3DXpoint، اینتل نسل جدید ذخیره سازهای خود را در سال 2017 به بازار معرفی کرده و رقابت آنها با حافظه های پر سرعتی همچون سری 900 از سامسونگ آغاز خواهد شد. خانواده جدید اینتل را می توان سری 600P دانست که حافظه های 610P از جمله آنها هستند. این حافظه های ذخیره سازی در فرم M.2 2280 تولید شده و از مسیر پر سرعت PCIe استفاده می کنند. بدین ترتیب آنها در دسته بندی NVME قرار خواهند گرفت. اینترفیس PCIe gen 3.0 x4 مسیر انتخابی اینتل برای این حافظه ها است. این اینترفیس هم اینک نیز مورد استفاده برخی از تولید کنندگان قرار دارد.

610P از تراشه های TLC 3D NAND IMFlash استفاده خواهند کرد. این شرکت با مایکرون نیز در همکاری است و این تکنولوژی نیز ریشه در فناوری های مایکرون دارد. 128 GB, 256 GB, 512 GB, 1 TB, و 2 TB عرضه خواهند شد. محصولات 610P در 3 ماهه چهارم سال 2017 روانه بازار خواهند شد. این اطلاعات تائید می کند که محصولاتی در فرم M.2 1620 نیز تولید خواهند شد که در محصولات BGA مورد استفاده قرار خواهند گرفت و حداکثر ظرفیت آنها به 256 گیگابایت می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج