adexo3
۴۲۰۲۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اظهارات ترزا می درباره برنده انتخابات آمریکا

نخست وزیر انگلیس امروز (سه شنبه) همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، قصد دارد در سریعترین زمان ممکن باب گفت‌وگو را با کسی که برنده این انتخابات می شود درباره روابط ویژه میان دو کشور باز کند.

خبرگزاری ایسنا: به گزارش خبرگزاری رویترز، امروز هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ به عنوان کاندیداهای دموکرات و جمهوری‌خواه در معرض قضاوت میلیونها رای‌دهنده آمریکایی در انتخابات ریاست جمهوری قرار می گیرند. جدیدترین نظرسنجی ها حاکی از بیشتر بودن اقبال رای دهندگان به هیلاری کلینتون بوده است.

ترزا می نخست وزیر انگلیس در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز گفت: این که چه کسی پیروز انتخابات آمریکا می شود مساله ای است که مردم آمریکا تعیین می کنند.

وی که این مصاحبه را در جریان سفر دو روزه خود به هند به هدف تقویت روابط تجاری با این کشور انجام داد اظهار کرد: من قصد دارم از سریعترین فرصتی که برایم پیش بیاید استفاده کنم تا با هر کسی که برنده این رقابت باشد حرف زده و با او درباره روابط ویژه ای که انگلیس با آمریکا دارد صحبت کنم.

ترزا می خاطر نشان کرد: این روابط ما در بردارنده طیفی گسترده از مسائل می شود؛ نه فقط مساله تجارت بلکه مسائل امنیتی و دفاعی و مبارزه با تروریسم نیز در روابط ما مطرح هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج