اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۰۹۵۵
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش صهیونیست ها به پیروزی ترامپ

مقامات رژیم صهیونیستی در واکنش‌های مختلف به پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ضمن به پایان رسیده خواندن آرزوی ایجاد دولت فلسطین، خواستار به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت این رژیم شدند.

خبرگزاری فارس: پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با واکنش گسترده‌ و استقبال در میان مقامات رژیم صهیونیستی مواجه شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای ضمن تبریک به ترامپ، گفت او دوست واقعی اسرائیل بوده و با همکاری آمریکا امنیت این ژریم را تامین خواهند کرد زیرا ارتباط قوی آمریکا و اسرائیل برپایه ارزش‌های مشترک و سرنوشت یکسان است.

«رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی نیز با تبریک به ترامپ، اعلام کرد: «آمریکایی‌ها بار دیگر نشان دادند که بزرگترین دموکراسی در دنیا هستند. امیدوارم همکاری آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها افزایش یابد.»

«اسحاق هرتزوگ» رهبر حزب اپوزسیون «اتحادیه صهیونیست» طی یک پیام فیسبوکی نوشت: «آرزوهای گرمی برای دونالد ترامپ رئیس جمهور قوی‌ترین و بزرگترین قدرت جهان دارم.»

در این میان اما «نفتالی بنت» وزیر آموزش و پرورش و رهبر حزب «خانه یهود» منفی‌ترین برداشت را از پیروزی ترامپ داشته و ضمن تعبیر آن به پایان آروزی دولت مستقل فلسطینی، گفت: «پیروزی ترامپ یک فرصت عالی برای اسرائیل جهت اعلام تمایلش برای رد کردن ایده تاسیس دولت فلسطین در قلب این سرزمین است. دیدگاه رئیس جمهور منتخب همانطور که در کمپین او مشخص بود، خاموش، ساده و شفاف است. دوره دولت فلسطین پایان رسیده است.»

«زیپی لیونی» وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی نیز پیروزی ترامپ را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد که به وعده‌هایی که در سخنرانی‌اش داد، عمل کند.

«آیلت شاکد» وزیر دادگستری این رژیم نیز ترامپ را دوست واقعی اسرائیل توصیف کرد که فرصت دارد تا سفارتخانه آمریکا را از تل‌آویو به قدس منتقل کرده و این شهر را پایتخت رژیم صهیونیستی بداند.

«یولی ادلشتاین» رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: «از جانب کنست اسرائیل پیام تبریکی برای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا فرستادم و روابط میان اسرائیل و آمریکا همواره گرم و نزدیک بوده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسلما لابی صهیونیستها ویهودیان کنگره وسنای امریکا وجمهوریخوان در سنا بی تاثیر نبودند اونها هر کسی که منافعشون رو بیشتر تامین کنه وبر علیه ایران وحزب الله موضع گیری صریحتری داشته باشه روی کار میارن اکثر سرمایه داران انریکایی صهیوتیستها ویهودیانند وسیاستهاشون تابعی از تصمیمات اونهاست وچون شعار حکومت امریکا دموکراسیه مبتنی بر دوحزب حاکمه لذا برای اینکه اذهان مردم جهان از اینکهدنظام امریکا رو یک نظام دیکتاتوری قلمداد نکنند هیلاری را هم در کنار ترامپ علم کردند وگرنه از شانزده سال قبل انتخاب ترامپ در انیمیشن سیمپسون ها پیش بینی شده بود!!!

    • بدون نام

      ترامپ حامی تمام قد عربستان داعش اعراب منطقه وصهیونیستهاست وصهیونیستها با این سرمایه دار امریکایی زد وبندهای اقتصادی هم انجام میدند چون از نفوذ زیادی بر خورداره در زمینه اقتصاد وهمچنین چون سیاستهای جنگ طلبانه با ایران داره از محبوبیتدخاصی در برابر رژیم صهیونیستی برخورداره ویک دیوانه از لحاظ جنگ طلبی محسوب میشه بر خلاف حرف بادامچیان که فکر میکنه چون ی قرون باباشو ترامپ کرده دوزار پس دیوانه نیست اقای بادامچیان عاقل بودن را به خوب پول در اوردن میدونه همان ایده قارون وفرعون که گفتند این ثروت را با عقل ودرایتمان حاصل کردیم امریکا به عنوان فراعنه عصر حاضر نابود خواهند شد ان شا الله البته با متابعینش وشیعیان ال ابی سفیان وکسانیکه امریکا را به عنوان خدا وکدخدای خویش قلمداد میکردند ورفتند مذاکره هم کردند ای پشت کنندگان به ایات قران منتقم امده وعذاب سخت در راه هست تعجیل نکنید

    • بدون نام

      Donald Trump ♥

    • بدون نام

      هر چند دونالد ترامپ دوست جون جونی اسرائیل است اما مطمئن هستم که در برگرداندن ارامش وصلح به دنیا خیلی خیلی بیشتر از اوباما وکلینتون موثر خواهد بود .

    • بدون نام

      ایشلا خدا همشونو از بین ببره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج