adexo3
۴۲۱۳۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هراس رژیم صهیونیستی از ناو هواپیمابر روسیه

ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف که همراه یگان دریایی روسیه از جمله رزمناو اتمی پطر کبیر در شرق دریای مدیترانه و نزدیک سوریه حضور دارد، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است.

خبرگزاری ایرنا: ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف که همراه یگان دریایی روسیه از جمله رزمناو اتمی پطر کبیر در شرق دریای مدیترانه و نزدیک سوریه حضور دارد، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است.
روزنامه ایزوستیا روز پنجشنبه نوشت که نظامیان رژیم صهیونیستی از افزایش حضور نظامی روسیه در منطقه نگران و وحشت زده هستند.

رسانه روسی افزوده است: حضور ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف نگرانی مقام ها و نظامیان را در تل آویو برانگیخته است. هر چند آنان در اظهارنظرهای رسمی از هیچ تنشی در این باره سخن نمی گویند، اما رسانه های منطقه از امکان برخوردها و بروز حوادث نامنتظره بین هواپیماهای دو طرف خبر می دهند.

ایزوستیا با اشاره به نگرانی بسیار مقام های نظامی رژیم صهیونیستی از افزایش توانمندی نظامی روسیه در شرق مدیترانه، ادامه داده است: دیر یا زود ممکن است، شرایط کنونی منجر به ایجاد تنش های شدید و برخورد شود. در همین زمینه روزنامه الشرق الاوسط نوشته که مقام های ارشد دریایی و هوایی (رژیم صهیونیستی) هشدار احتمال بروز چنین وضعیتی را داده اند.

رسانه روسی در پایان نوشته که از سوی دیگر استقرار سامانه های پدافند موشکی اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ روسیه در خاک سوریه، آزادی عمل خلبانان رژیم صهیونیستی را برای تجاوز و حمله بشدت کاهش داده است.

ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف روسیه که همراه ناوگروه این کشور نزدیک سواحل سوریه حضور دارد، براساس برنامه اعلام شده قرار است همراه رزمناو اتمی پطرکبیر در عملیات سرکوب تروریست ها در این کشور مشارکت می کند.

خبرگزاری اسپوتنیک روز سه شنبه به نقل از اعلام یک منبع در وزارت دفاع روسیه به سایت «Gazeta.ru» نوشت: گروه نیروی دریایی روسیه به پیشگامی ناو هواپیما بر و رزمناو سنگین موشک انداز اتمی برای حمله به مواضع شبه نظامیان در استان حلب سوریه طی ۲۴ ساعت آینده آماده می شود.

ناو هواپیما بر روسی که زمان شوروی ساخته شده پس از بهسازی، با جنگ افزارهای پیشرفته موشکی و انواع توپ ها دارای بیشترین نرخ آتشباری در جهان یعنی 5000 گلوله در دقیقه، جنگ زیر سطحی و مقابله با اژدرها، نسبت به نمونه های مشابه غربی کارآمد تر معرفی شده است.

براساس آخرین گزارش موجود، ناوگان هوایی آدمیرال کوزنتسوف متشکل از ۱۹ جنگنده سوخو ۳۳ با توان انجام عملیات در هر شرایط زمانی و آب و هوایی مسلح به تسلیحات هوا به هوا، رهگیری موشک های کروز، بمب های هدایت شونده و بالگردهای ضدزیردریایی و اخطار زودهنگام است.

مسکو از مهرماه سال 94 با درخواست دولت سوریه و استفاده از مجموعه یگان های نیروی هوافضا مستقر در سوریه، پرواز بمب افکن های دوربردی به صورت رفت و برگشت از روسیه، ناوها و زیردریایی ها مواضع تروریست ها بویژه داعش و جبهه النصره را زیر بمباران قرار داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج