adexo3
۴۲۱۵۵۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

سه اولویت ترامپ برای ریاست جمهوری

دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا پس از دیدار با رهبران جمهوریخواه کنگره آمریکا اولویت‌های خود برای ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا پس از دیدار با رهبران جمهوریخواه کنگره آمریکا اولویت‌های خود برای ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

دونالد ترامپ در گفت‌وگو با خبرنگاران بعد از دیدار با میچ مک کانل، رهبر جمهوریخواه اکثریت سنای آمریکا در دفتر او در محل کنگره گفت: ما به دنبال آن هستیم که به بررسی قدرتمند مساله مهاجرت بپردازیم. ما می‌خواهیم به مرزها بپردازیم و همچنین قصد داریم به شکلی جامع و قدرتمند مساله بهداشت و درمان را بررسی کنیم و همچنین به مساله ایجاد اشتغال و اشتغالزایی فراگیر خواهیم پرداخت.

به این ترتیب به نظر می‌رسد او مسائل داخلی یعنی مهاجرت، بهداشت و درمان و اشتغال‌زایی را اولویت خود قرار داده است.

با وجود آنکه ترامپ مساله مهاجرت و مرزها را به عنوان اولویت خود اعلام کرد اما اشاره مستقیمی به وعده مناقشه‌برانگیزش برای ساخت دیوار در مرز با مکزیک نکرد.

وی خاطرنشان کرد: ما اولویت‌های فراوانی خواهیم داشت و قرار است برنامه‌های واقعا بزرگی را مدنظر قرار دهیم. اطمینان می‌دهم که مردم آمریکا بسیار راضی و خوشحال خواهند شد.

ترامپ از پاسخ به این سوال که آیا از کنگره خواهد خواست تا ورود مسلمانان به آمریکا را ممنوع کند، طفره رفته و تنها جواب داد از همه شما متشکرم.

دیدار ترامپ با مک کانل یک ساعت به طول انجامید و بعد از آن او در مراسم شامی با حضور مایک پنس، معاون خود و منالیا ترامپ بانوی اول آمریکا به همراه پل راین، رییس مجلس نمایندگان آمریکا حضور پیدا کرد.

راین در حالی که ترامپ را در کنار خود داشت، به او تبریک گفته و پیروزی او را یکی از تاثیرگذارترین پیروزهایی که تاکنون آمریکا شاهد بوده، دانست.

وی اظهار کرد: ما قصد داریم این پیروزی را تبدیل به پیشرفت برای آمریکا کنیم و قصد داریم درباره اینکه چطور آمریکا را دوباره بزرگ کرده و کشور را متحول سازیم صحبت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر مردم آمریکا با انتخاب نحسشان

    • رها

      ول کنید خودمون هزار درد بیدرمون داریم

      پاسخ ها

      • علي

        ايول . بدتر از ترامپ در دور و برخودمون زياده

    • میلاد

      چرا با امدن ترامپ همه دنیا دستپاچه شده از جمله ایران نگران پاره کردن مذاکرات تحریمها شده مگر احمدی نژاد نگفت که اینها کاغذ پاره ای بیش نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج