adexo3
۴۲۱۷۳۶
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

ترقی:

ترامپ چهره بدون روتوش آمریکاست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه کلینتون و ترامپ نسبت به جمهوری اسلامی دشمنی دارند، گفت: هر یک از آنها سعی داشتند خود را ضد ایرانی‌تر نشان دهد و فقط روش مقابله آنها تفاوت داشت.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت: انتخابات این دوره آمریکا به علت شرایط داخلی این کشور و بیزاری مردم از فضای موجود که علائم آن را در جنبش وال‌استریت مشاهده کردیم، آنها را نسبت به سیاست کنونی آمریکا معترض کرده بود.

ترقی با اشاره به سرکوب این بیداری در آمریکا و واکنش منفی حکام آمریکا نسبت به این اعتراضات مردمی ادامه داد: این مسئله باعث شد مردم تصور کنند شعارهای آقای ترامپ علیه وضع کنونی و سیاست‌های غلط آمریکاست چراکه مخالفت او با جنگ و حمله به عراق و زیر سوال بردن رویکرد جنگ طلبانه آمریکا در جهان موید این امر بود.

معاون سابق بین‌الملل حزب موتلفه تصریح کرد: مشکلات و نیازهای داخلی مردم آمریکا موجب شد که ترامپ بتواند در این نبرد سیاسی این قشر معترض را نمایندگی کند.

وی با تاکید بر اینکه کلینتون و ترامپ نسبت به جمهوری اسلامی دشمنی دارند و این را ابراز کردند، افزود: هر یک از آنها سعی داشتند خود را ضد ایرانی‌تر نشان دهد و درواقع موضع آنها در قبال جمهوری اسلامی یکسان بود اما روش مقابله آنها تفاوت داشت.

ترقی، ترامپ را چهره بدون روتوش آمریکا برشمرد و گفت: کلینتون نیز کمک کرد که این چهره پنهان آمریکا بهتر مشخص شود و امروز دنیا به وضوح چهره واقعی آمریکا را دیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه جوان

      باید قبول کنیم خسارتهایی را که بی برنامگی و بی مسئولیتی مسئولان خودمان به ایران وارد کردند را آمریکا انجام نداده...اکثر مردم ایران دل خوشی از آمریکا ندارند و دوست دارند کشورشان را خودشان بسازند اما این همه تبلیغ و گاها دستکاری شده بر ضد آمریکا مردم خودمان را بیشتر آزرده خاطر میکند و بیشتر به سمت آمریکا سوق میدهد هر چند نا حق باشد...

    • بدون نام

      دموکراسی حاکم در امریکا تبدیل به استبداد ودیکتاتوری رفت چرا که معترضان به انتخاب ترامپ بازداشت میشوند پس این بازداشت انها به نوعی سخن از دیکتاتوری حاکم در امریکاست پس کشوری که مدعی ازادی مطلق از هر نوعش بود با چالش جدیدی روبرو شده وان دیکتاتوریست!

    • بدون نام

      ترامپ یک امریکایی واقعی است یک مرد موفق وامریکا بهترین ومترقی ترین کشور دنیاست از هر لحاظ ...حالا شما هی علیه ترامپ صفحه سیاه کنید ولی خواهید دید که او ارامش رابه دنیا بر میگرداند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج