اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۲۵۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جلسه اضطراری اروپایی‌ها برای بررسی آینده برجام

رهبران اروپایی به منظور بررسی وضعیت همکاری خود با دولت جدید امریکا در موضوعاتی مانند ایران و روسیه، جلسه‌ای اضطراری برگزار خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم: وزرای خارجه اروپایی که از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌ جمهوری امریکا شوکه شده‌اند، قصد تشکیل جلسه‌ای به منظور بررسی روابط با امریکا بر سر موضوعات مهمی مانند ایران و روسیه را دارند.
اتحادیه اروپا بر سر موضوعاتی مانند توافق هسته‌ای با ایران و همچنین اعمال تحریم علیه روسیه همکاری بسیار نزدیکی با دولت اوباما داشتند اما دونالد ترامپ، شخصیتی است که دست‌کم در کمپین‌های انتخاباتی خود بر توقف سیاست‌های اوباما در هر دو موضوع مذکور تأکید داشت.
دیپلمات‌های اروپایی معتقدند که برای اولین بار طی چند دهه گذشته دولت‌های قدرتمند اروپایی نظر خاصی درباره سیاست خارجی رئیس‌ جمهوری بعدی امریکا ندارند و مشاوران سیاست خارجی وی ارتباط بسیار اندکی با رهبران اروپایی داشته‌اند. به دنبال موضع‌ ترامپ درباره برجام که در کمپین‌های انتخاباتی خود خواستار لغو توافق با ایران شده بود، وزرای اتحادیه اروپا در این نشست بر لزوم اجرای توافق هسته‌ای با ایران تأکید خواهند کرد. به نوشته وال‌استریت ژورنال، اگر واشنگتن عامل برهم خوردن توافق هسته‌ای باشد،‌ اتحادیه اروپا احتمالاً از اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران خودداری خواهد کرد.
این نگرانی‌ها درحالی ایجاد شده که بن رودز، معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه گفت: امریکا به تعهدات خود در توافق هسته‌ای با ایران و نیز توافق آب‌ و هوا پایبند خواهد بود. رودز گفت: واشنگتن به خاطر ماهیت بین‌المللی توافق هسته‌ای و نیز توافق تغییرات آب ‌و هوایی به آن پایبند خواهد ماند. وی افزود: کاخ سفید هیچ تردیدی در اهمیت هر دو توافق ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج