adexo3
۴۲۴۴۴۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

امکان ورود به عراق بدون روادید امکان‌ پذیر نیست

مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه در بازدید از مرز شلمچه گفت: به طور مطلق ورود به کشور عراق بدون داشتن روادید به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه در بازدید از مرز شلمچه گفت: به طور مطلق ورود به کشور عراق بدون داشتن روادید به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست.

علی چگنی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: با تمهیدات و زحمات شبانه‌روزی تمام دستگاه‌های مرتبط خوشبختانه کار صدور روادید به روز شده است و در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

او با اشاره به ازدحام زائران در مرزها گفت: با توجه به این‌که بعضی از زائران تحت تاثیر احساسات مقدس، لحظه آخر تصمیم‌ گرفته و بدون روادید اقدام به این سفر می‌کنند، با وجود ازدحام و شلوغی در مرز با مشکل مواجه می‌شوند از طرفی زائرانی که گذرنامه و روادید از قبل تهیه کرده‌اند با کمال آرامش به سمت کربلای معلی و پیاده‌روی عظیم اربعین مشرف می‌شوند.

چگنی از وضعیت مطلوب مرز شلمچه، دفاتر صدور روادید و کنسول گری عراق در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: در بازدیدی که از مرزهای خوزستان داشتیم با توجه به ازدحام سیل عظیمی از زائران به مرزهای خوزستان جهت عزیمت به کشور عراق و حرم مطهر حضرت امام حسین(ع)، خوشبختانه شاهد ترافیک روانی هم در جاده‌های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه و هم تردد زائران در پایانه‌های مرزی هستیم.

مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه در خصوص الزامی بودن داشتن گذرنامه و روادید جهت سفر به عتبات عالیات گفت: به طور مطلق تاکید می‌شود امکان عبور به کشور عراق بدون داشتن روادید امکان‌پذیر نیست و اگر کسی با این تفکر به مرز بیاید، ادب زیارت اربعین حسینی را رعایت نکرده است.

وی به زائرانی که بدون گذرنامه و روادید با تصورات اشتباه به مرزها می‌آیند توصیه کرد: نیروی انتظامی با تلاش و زحمات شبانه‌روزی در تلاش است تا هیچ زائری بدون گذرنامه نماند و با مراجعه به مراکز مشخص شده جهت اخذ گذرنامه و روادید اقدام تا سفری آرام و بی‌دردسر داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش این همه که مرزایران وعراق سخت میگیرن تومرزایران.افغان یکصدم گرفت گیری هم بودیاروافغانی سب ازپدرمادرش قهرمیکنه صبح اینجاسرکاره خداراشکر که کارواسعه همه(افغانی پاکستانی جدیداهندی هم اضافه شده)هست فراوانیه فراواااااااااااااااااانی

    • بدون نام

      به ورودبی حساب وکتاب افغان هاهم نیم نگاهی میشدخیلی خوب بودازعراقیهایادبگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج