adexo3
۴۲۴۸۵۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مرزهای ایلام به روی اتوبوس‌های زائران بسته شد

سخنگوی ستاد اربعین با اشاره به ازدحام زائران در مرز مهران گفت: مرزهای استان ایلام تا اطلاع بعدی به روی اتوبوس‌های زائران بسته شد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی ستاد اربعین با اشاره به ازدحام زائران در مرز مهران گفت: مرزهای استان ایلام تا اطلاع بعدی به روی اتوبوس‌های زائران بسته شد.

حمیدرضا گودرزی در حاشیه بیست و سومین جلسه ستاد اربعین با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: آخرین وضعیت تردد زائران از مرزهای کشورمان مورد بررسی قرار گرفت و به ویژه مرز مهران مورد توجه ویژه قرار داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مرزهای شلمچه و چذابه به ویژه شلمچه با کمترین مشکلات در حال هدایت زائران به خاک عراق هستند مقرر شد مرزهای ورودی به استان ایلام از استان کرمانشاه مسدود بماند و زائرانی که در استان ایلام شهرستان مهران و در مسیر مهران به پایانه مرزی هستند از مرز مهران عبور داده شوند.

سخنگوی ستاد اربعین تاکید کرد: نیروی انتظامی مکلف شده است هدایت زائران از پایانه مرزی مهران به خاک عراق را انجام دهد و همچنین تا تکلیف بعدی از ورود زائران جدید به مهران جلوگیری کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد: انتظار داریم با تمهیدات انجام شده در ترمینال ها و تا زمان عادی شدن شرایط مرز مهران اتوبوس های زائران به استان خوزستان هدایت شوند.

وی در پایان از رسانه ها و صدا و سیما خواست با اطلاع رسانی به موقع زائران را به سمت مرزهای شلمچه و چذابه که شرایط مساعدی دارند هدایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج