اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۵۹۱
۵۰۹۱
۵۰۹۱
پ

دیدار رئیس قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب

خبر دیدار رئیس قوه قضائیه با مقام معظم رهبری در حالی توسط نایب ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس منتشر شد که اصل خبر اینگونه بود که...

روزنامه آرمان: خبر دیدار رئیس قوه قضائیه با مقام معظم رهبری در حالی توسط نایب ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس منتشر شد که اصل خبر اینگونه بود که اعضای کمیسیون عمران طبق قرار قبلی می‌خواستند با رئیس قوه قضائیه دیدار داشته باشند که به دلیل دیدار آیت‌ا... آملی لاریجانی با رهبر معظم انقلاب این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شد که زمان آن هنوز معلوم نشده است.

آیت‌ا... هاشم‌زاده هریسی در گفت‌وگویی در خصوص چنین دیدارهایی گفت: معمولا در مسائل مهم در رابطه با قوا دیدارهایی انجام می‌شود. در مسائلی که روسای قوا نیاز به مشاوره‌های خاصی در مورد قوای تحت نظارت خود دارند درخواست ملاقات با رهبر ارائه می‌شود اما به طور کلی در این دیدارها درباره مسائل شخصی بحث نمی‌شود بلکه شأن رهبری به گونه‌‌ای است که در چنین دیدارهایی مسائل کلی نظام بررسی می‌شود یا آنکه مواردی وجود داشته باشد که جز رهبری کسی نباید از آن اطلاع پیدا کند.

هاشم‌زاده هریسی ادامه داد: نمی‌توان پیش‌بینی کرد و گفت موضوع دیدار رئیس قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب چیست و به تبع آن نمی‌توان آن را تحلیل کرد اما آنچه می‌توان گفت این است که مسائلی در مجلس اتفاق افتاده است و همه آن را می‌دانند و در پی آن مقام معظم رهبری هم از آن اطلاع یافته‌اند بنابراین اینکه قرار باشد به خاطر همان مساله درخواست ملاقات داده شود مساله‌‌ای دور از ذهن است چراکه ملاقات‌های روسای قوا با مقام معظم رهبری مربوط به مسائل کلان است و مثلا اگر نیاز به تصمیمی خاص در حیطه قوه قضائیه باشد، رئیس قوه قضائیه با رهبری ملاقات می‌کنند.

به اعتقاد آیت‌ا... هاشم‌زاده هریسی اگر مشکلی در کشور وجود داشته باشد که به وسیله شخص دیگری قابل حل نباشد مسئولان به رهبری مراجعه می‌کنند تا ایشان کمک کنند یا مقام معظم رهبری را از آن مساله مطلع سازند تا ایشان به صورت مستقیم از نهادهای مربوطه بخواهند عمل کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج