۴۲۷۵۲۲
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

اموال قابل توجه اثرگذارترین قاچاقچی مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به کاهش قابل توجه واردات مواد مخدر به کشور پس از دستگیری «نصیر_ ب» که ۱۱ شبکه بین‌المللی قاچاق مواد مخدر را تحت کنترل خود داشت، جزئیاتی از اموال و املاک قابل توجه شناسایی شده وی را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به کاهش قابل توجه واردات مواد مخدر به کشور پس از دستگیری «نصیر_ ب» که ۱۱ شبکه بین‌المللی قاچاق مواد مخدر را تحت کنترل خود داشت، جزئیاتی از اموال و املاک قابل توجه شناسایی شده وی را تشریح کرد.

سردار محمد مسعود زاهدیان با تشریح جزئیاتی از فعالیت و اموال یکی از بزرگترین سرشاخه‌های قاچاق مواد مخدر به کشور که چندی پیش توسط پلیس استان سیستان و بلوچستان دستگیر شد اظهار داشت: «نصیر- ب» که یکی از اثرگذارترین و موثرین قاچاقچیان مواد مخدر در وارد کردن مواد مخدر به کشور بود و چندی پیش به دنبال یک عملیات اطلاعاتی گسترده و پیچیده شناسایی و دستگیر شده بود و به اندازه‌ای در قاچاق مواد مخدر به کشور اثرگذار بود که پس از دستگیری وی، حجم قابل توجهی از ورود مواد مخدر به ایران کاسته شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از فعالیت «نصیر» مشخص شد ۱۱ شبکه بین المللی به وی متصل بودند.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با دستگیری نصیر، حدود ۳۰۰ نفر از افراد مرتبط با شبکه وی که تحت مجموعه این قاچاقچی بین‌المللی در سراسر کشور فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

زاهدیان با اشاره به شناسایی بخشی از اموال و دارایی‌های این قاچاقچی بین‌المللی گفت: پس از دستگیری این قاچاقچی بین‌المللی تا کنون موفق به شناسایی مقادیر قابل توجهی اموال منقول و غیرمنقول از وی شدیم که با درآمد ناصواب حاصل قاچاق مواد مخدر به دست آمده بود.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه بالغ بر ۱۰۰ منزل مسکونی در سراسر کشور، تعداد قابل توجهی خودرو و مقادیر زیادی زمین و پول نقد از وی شناسایی شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پایان گفت: «نصیر» که سال‌ها در ورود مواد مخدر به کشور دست داشته است در قتل، آدم‌ربایی و گروگانگیری نیز ید طولایی داشته و دستش به خون چندین تن از همکاران ما آغشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی شده الان دستش رو شده بعد این همه وقت خدا میدونه

    • بدون نام

      خبر خوبی بود انشاالله که موادمخدر در ایران ریشه کن شود و جوانان بیگناه به دام این شیطان صفت ها نیفتند

    • بدون نام

      خخخخخ میخواستن پولاشو بخورن گرفتنش.منتظر بودن پولاش جمع بشه!

    • بدون نام

      خخخخخخ....دقیقا...همینجور بوده .

    • بدون نام

      گوسفند لاغرش بدرد نمیخوره باید چاق بشه بعد ببریش قصابی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج