۴۲۹۶۹۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

زائران به شهادت رسیده انفرادی سفر کرده بودند

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: زائرانی که امروز در حادثه تروریستی جنوب بغداد شهید شدند، انفرادی به این کشور سفر کرده بودند.

خبرگزاری میزان: سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: زائرانی که امروز در حادثه تروریستی جنوب بغداد شهید شدند، انفرادی به این کشور سفر کرده بودند.
حمیدرضا گودرزی گفت: ساعت ۱۷ و ۱۴ دقیقه عصر امروز پنج شنبه عصر آذر مصادف با ۲۴ صفر، متاسفانه خودرویی انتحاری در پمپ بنزینی در منطقه حله و سوماری، منفجر شد که منجر به انفجار حداقل دو خودروی نقلیه عمومی و شهادت و زخمی شدن شماری از زائران اربعین حسینی شد.

سخنگوی ستاد اربعین تاکید کرد:گروهک تروریستی داعش که به دلیل هوشیاری زائران و نیروهای امنیتی عراقی و ایرانی نتوانسته بود در مراسم روز اربعین موفق به بمبگذاری و تشنج شود و اقداماتش بارها با شکست روبرو شده بود، اینبار در منطقه ای دورتر از مکان های زیارتی عتبات، اقدام به حمله تروریستی انتحاری کرد.

به گفته گودرزی تعدادی از شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی، هموطنان ایرانی هستند که به صورت انفرادی اقدام به سفر زیارتی کرده و درحال بازگشت به کشور بودند.

وی افزود:نیروهای امدادی در حال امدادرسانی به مجروحان و شناسایی هویت شهدا هستند و به زودی اخبار تکمیلی را به اطلاع هموطنان خواهیم رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      لعنت بر آل سعود

    • فروشگاه

      شهیدان اربعین

    • بدون نام

      این زایران چه انفرادی چه گروهی سفرکرده باشند ازکانال قانونی خارج شدند دوما ایرانی بودند،عزیزان مابودند،بیان اینحرف که انفرادی سفر کرده بودندچیست؟ این ازحقیقت ماجرا که عراق تا۳۰سال دیگر نیز امن نخواهد شد کم نخواهد کرد،لازمست دولت ایران درخصوص تامین امنیت زایران ایرانی بادولت عراق یک پیمان نامه امنیتی ویژه ببندد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج