اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۱۸۸۴
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

احمدی نژاد عامل افتراق اصول‌گرايان بود

نماينده مستقل رشت در مجلس گفت: حضورنیافتن احمدي‌نژاد در انتخابات رياست‌جمهوري آينده، بهترين فرصت براي اصول‌گرايان است که به اجماعي برسند و وزن خودشان را نشان بدهند؛ بنابراين با نبودن احمدي‌نژاد، عامل افتراق اصول‌گرايان وجود ندارد و بهانه آنها براي منسجم‌نشدن از بين رفته است.

روزنامه وقایع‌ اتفاقیه: نماينده مستقل رشت در مجلس گفت: حضورنیافتن احمدي‌نژاد در انتخابات رياست‌جمهوري آينده، بهترين فرصت براي اصول‌گرايان است که به اجماعي برسند و وزن خودشان را نشان بدهند؛ بنابراين با نبودن احمدي‌نژاد، عامل افتراق اصول‌گرايان وجود ندارد و بهانه آنها براي منسجم‌نشدن از بين رفته است.
غلامعلي جعفرزاده در پاسخ به اين پرسش که به نظر شما حالا که احمدي‌نژاد از گردونه انتخابات کنار گذاشته شده است، آيا شرايط براي انتخاب دوباره روحاني در انتخابات سال آينده راحت‌تر شده است، گفت: همه ما مطيع رأي و نظر مقام‌معظم‌رهبری هستيم ولي کاش احمدي‌نژاد در انتخابات حضور داشت و براي رقابت منع نمي‌شد.
نماينده رشت تصریح کرد: تنها دغدغه ما شيطنت احتمالي احمدي‌نژاد است در غير‌اين‌صورت اگر در انتخابات حضور داشت، متوجه مي‌شد ديگر مردم، آن مردم دوره قبل نيستند که فريب رفتار پوپوليستي او را بخورند و در اين صورت اتفاق خوبي مي‌افتاد.
جعفرزاده در پاسخ به اينکه تندروهاي اصول‌گرا يک سال پيش، روحاني را تنها رئيس‌جمهوري يک دوره‌اي جمهوري‌اسلامي مي‌دانستند، گفت: نبايد به جنگ رواني تندروهاي اصول‌گرا توجه کرد. در جنگ رواني، حرف‌هاي زيادي زده مي‌شود ولي تجربه انقلاب نشان داده است، مردم ايران يک رئيس‌جمهوري را هشت سال نگه مي‌دارند و دکتر روحاني هم رئيس‌جمهوري دودوره‌اي کشور است و استثنايي دراين‌باره وجود ندارد.
نماينده رشت در پاسخ به اينکه حالا که احمدي‌نژاد براي رقابت با روحاني حضور ندارد، آيا اصول‌گرايان اين امکان را دارند که رقيب جدي براي رقابت با روحاني مطرح کنند، تصريح کرد: با حضورنداشتن احمدي‌نژاد در انتخابات پيش‌رو، اصول‌گرايان هيچ استدلال و بهانه‌اي براي اتحاد‌نداشتنشان ندارند و احمدي‌نژاد به‌عنوان عامل افتراق بين آنها از انتخابات کنار گذاشته شده است. اين نماينده مستقل مجلس تأکيد کرد: دراين‌شرايط، اصول‌گرايان بايد به اجماعي برسند و وزن خودشان را در انتخابات آينده نشان بدهند؛‌ هرچند، اقبال مردمي در‌اين‌زمينه بسيار مهم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمونه بارز و کامل یک وکیل الدوله

    • بدون نام

      باز سوژه کم آوردید رفتید سراغ احمدی نژاد؟

    • بدون نام

      سلام بر دکتر احمدی نژاد

    • بدون نام

      خب الان که احمدی نیس چرا نمی تونید توافق کنید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج