۴۳۶۳۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شاسی بلندهای M بیشتری در راه است

ب‌ام‌و در حال حاضر ۱۰ مدل ساخته و پرداخته‌ی بخش M را در سبد محصولات خود دارد اما در سال‌های آتی این میزان محصول افزایش خواهد یافت چراکه معاون فروش و بازاریابی مدل‌های M برنامه‌های این بخش برای گسترش محصولات را اعلام نموده است.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: ب‌ام‌و در حال حاضر ۱۰ مدل ساخته و پرداخته‌ی بخش M را در سبد محصولات خود دارد اما در سال‌های آتی این میزان محصول افزایش خواهد یافت چراکه معاون فروش و بازاریابی مدل‌های M برنامه‌های این بخش برای گسترش محصولات را اعلام نموده است. درحالی‌که هنوز جزئیات مربوط به اینکه کدام مدل‌ها پکیج‌های M را دریافت خواهند کرد مشخص نشده اما این مقام بخش M گفته که شاسی بلندها جلودار این مسئله خواهند بود.

شاسی بلندهای M بیشتری در راه است
او گفته است: «کاملاً واضح است که سگمنت شاسی بلندها از ظرفیت‌های بالایی برخوردار بوده و شما در آینده‌ای نزدیک مدل‌های M بیشتری را خواهید دید.»

احتمالاً اشاره‌ی او به X3 M است که پیش از این تصاویر جاسوسی آن در پیست نوربرگ رینگ ثبت شده بود. البته احتمال اینکه برادر کوپه یعنی X4 نیز پکیج‌های M را دریافت کند زیاد است. انتظار می‌رود که سومین نسل ب‌ام‌و X3 تا اواخر سال 2017 یا اوایل سال 2018 آماده‌ی فروش شود و نسخه‌های M اواخر همان سال عرضه شوند. سورپرایز نخواهیم شد اگر ببینیم که در همان زمان نسخه‌های M مدل‌های X1 و X2 نیز عرضه شوند.

شاسی بلندهای M بیشتری در راه است

این مقام بلندپایه‌ی بخش M آشکار ساخته که ب‌ام‌و مدل‌های M را تنها به این عنوان که قادر باشند با خودروهای پیست رقابت نمایند نمی‌سازد. او گفته که محصولات M ب‌ام‌و به اندازه‌ی مرسدس-ای ام جی بزرگ نخواهند شد و تأکید داشته که برای هر نسخه‌ی ساخت ب‌ام‌و مدل M نخواهیم داشت. معنی سخنان این است که سری 2 اکتیو تورر دیفرانسیل جلو و برادر بزرگ‌تر 7 نفره یعنی گرن تورر نسخه‌های M کامل نخواهند داشت، تصمیمی که به نظر درست می‌رسد. البته هر دو خودرو را می‌توان با پکیج M اسپورت سفارش داد.

شاسی بلندهای M بیشتری در راه است

مدل‌های داغ‌تر M پرفورمنس در راه هستند اما مقام مسئول ب‌ام‌و می‌گوید ب‌ام‌و نیاز به کار روی ارتباطاتی دارد که این خودروها ایجاد می‌کنند و البته اذعان می‌دارد خودروهای M پرفورمنس به‌طور کامل توسط عموم درک نمی‌شوند. جدیدترین نسخه‌ی M مدل M760i xDrive بوده که در حقیقت اولین نمونه از سری 7 است که لباس M را بر تن می‌کند.

شاسی بلندهای M بیشتری در راه است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج