adexo3
۴۳۸۳۵۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تغییر واحد پول چه اثری بر صنعت دارد؟

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان این که تغییر رسمى پول کشور نمى‌تواند تاثیرى بر صنعت کشور داشته باشد گفت: این امر تاثیرى بر وضعیت صنایع کشور نداشته و فقط مى‌تواند به روان شدن ثبت معاملات انجام شده منتهى شود.

خبرگزاری میزان: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان این که تغییر رسمى پول کشور نمى‌تواند تاثیرى بر صنعت کشور داشته باشد گفت: این امر تاثیرى بر وضعیت صنایع کشور نداشته و فقط مى‌تواند به روان شدن ثبت معاملات انجام شده منتهى شود.

سيد حسين سليمى در ارتباط با تغيير رسمى واحد پول كشور از ريال به تومان و تاثيرات آن بر حوزه صنعت اظهار كرد: اين امر تاثيرى بر بخش صنعت كشور و خريد و فروش محصولات صنعتى نمى‌تواند داشته باشد و مانند گذشته كه در گفتار به عنوان تومان شناخته مي‌شد در معاملات هم به اين صورت انجام مى‌گيرد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در ارتباط با نظر برخى كارشناسان مبنى بر اين امر كه حذف يك صفر باعث بوجود آمدن تورم در اقتصاد كشور خواهد شد گفت: به نظر نمى‌رسد اين موضوع خيلى تفاوتى در تورم در كشور ايجاد كند و معاملات مثل گذشته ادامه خواهد داشت.

سليمى با بيان اين كه اين تصميم مى‌تواند بار روانى معيشت مردم و اقتصاد كشور را كمتر كند ادامه داد: برداشته شدن صفر از واحد پول ملى با توجه به كنترل تورم در دو سال اخير را مى‌توان امر مهمى تلقى كرد و در معاملات بخش‌هاى مختلف اقتصادى مى‌تواند آينده بهترى را رقم بزند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      چرا دو تا تاثیر داره ؟اول اینکه با اوضاع فعلی اقتصاد دا غون کشور دولت به دلیل سیاسی نگاه کردن به واحد ریال باید متحمل هزینه کل فیش های بانکی و اوراق بهادار و جمع آوری اسکناس ها که همگی به واحد ریال هستش را متقبل شود دوم اینکه در امور بانکی و نوشتن آن صریح و سریع تر می باشد سوم اینکه دولت هیچ اطلاعی از معاملات بازاری ندارد چرا که سال هاست معاملات بر اساس تومان است دولت به جای این همه زحمت و مطالعه در راستای چنین اموری به اوضاع معیشتی مردم و ویزیت های سر سام آور پزشکان رسیدگی کند

    • اصفهانی

      نظرمن هم همینه،مادرمعاملات همیشه ازواحدتومان استفاده میکنیم،فقط ریال نوشته میشه که اونم واسه مافرقی نمیکنه یه صفراضافه کنیم،فقط درمقایس باارزش پول کشورهای دیگه میشه گفت،قبلادلار۴۰۰۰۰ریال ایران بوده وحالا۴۰۰۰تومان هستش ،وتغییرگفتاری کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج