adexo3
۴۳۹۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازار اجاره‌ بها در پایان سال چگونه است؟

با آغاز ماه پاياني سال بازار اجاره بها با مراجعه کننده کمتري مواجه مي‌شود و اغلب مستاجران سعي دارند تا قبل از تعطيلات، مسکن مناسب خود را تهيه کنند، بنابراين اين ماه با رکود بازار اجاره روبرو مي‌شود.

خبرگزاری مهر: با آغاز ماه پاياني سال بازار اجاره بها با مراجعه کننده کمتري مواجه مي‌شود و اغلب مستاجران سعي دارند تا قبل از تعطيلات، مسکن مناسب خود را تهيه کنند، بنابراين اين ماه با رکود بازار اجاره روبرو مي‌شود.

باوجود نوسان قيمتها در بخش خريد و فروش مسکن، اما بازار اجاره بها هنوز با تغييرات قيمتي زيادي مواجه نشده که البته زمان نامناسب اجاره يکي از دلايل آن است، زيرا اغلب نقل و انقالات از خردادماه تا شهريورماه انجام مي‌گيرد، بنابراين بيشترين نوسان قيمت در اجاره مربوط به نيمه اول سال است.

در حال حاضر آپارتمان‌هايي که به اجاره گذاشته شده اند تغييرات قيمتي چنداني در چند ماهه گذشته نداشته اند اما مستاجران نسبت به آينده اين بازار ابراز نگراني مي‌کنند، زيرا هرساله در فصل اجاره بها قيمتها با نوسان بيشتري همراه هستند.در ماه پاياني سال و با نزديک شدن به عيد نوروز، بازار اجاره بها با مراجعه کننده کمتري مواجه مي‌شود و اغلب مستاجران سعي مي‌کنند که تا قبل از تعطيلات، مسکن مناسب خود را تهيه کنند، بنابراين عمده قراردادهاي اجاره در اين فصل منعقد مي‌شود

.همچنين مالکان کمتري در ماه پاياني سال نسبت به اجاره واحد خود تمايل دارند و سعي مي‌کنند که در نيمه اول سال با قيمت‌هاي گران تري واحد خود را اجاره دهند و يا اينکه قبل از اسفندماه آپارتمان خود را تعيين تکليف کنند.يکي از فعالان بازار مسکن در اين باره گفت: همه ساله در اسفندماه با کاهش مراجعان به بنگاه روبرو هستي، مگر اينکه شرايط خاصي براي متقاضي بوجود آمده باشد. در واقع برخي از متقاضيان در اين اسفند ماه به بنگاه مراجعه مي‌کنند و به سرعت مي‌خواهند تا آپارتمان مناسبي را تهيه کنند.

نرخ اجاره بها در برخي از محله‌هاي تهران

يک سوئيت ۱۵ متري، طبقه ۴ در منطقه چيذر با ۱۰ ميليون تومان رهن و ۱۵۰ هزار تومان اجاره داده مي‌شود و آپارتماني ۳۵ متري و يک خوابه در ميدان سپاه با ۵ ميليون رهن و ۴۳۰ هزار تومان، به اجاره مي‌رسد.در محدوده پليس - خواجه نظام يک سوئيت ۲۵متري در طبقه ۴ تنها به يک نفر و با ۱۲ ميليون تومان رهن و ماهيانه ۱۰۰ هزار تومان اجاره داده مي‌شود همچنين واحدي ۴۰ متري و يک خوابه، نوساز در خيابان گلبرگ با ۳۰ ميليون تومان رهن داده ميشود.

در خيابان سبلان شمالي يک واحد ۳۷متري، يکخوابه با ۲۲ميليون تومان به اجاره گذاشته شده است و واحدي ۴۰ متري و يکخوابه با پارکينگ و انباري در جيحون تيموري با ۲۰ ميليون تومان رهن کامل اجاره داده مي‌شود.در محدوده پونک يک آپارمان ۴۰ متري با عمر ۳ ساله با ۲۰ ميليون تومان رهن و ۳۰۰ هزار تومان فقط به مجرد اجاره داده مي‌شود و براي واحدي ۴۵ متري در ستارخان حبيب الهي ۲۵ ميليون تومان رهن و ۲۰۰ هزار تومان تعيين شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج