اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۵۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مجازات دادن اسرار نظامی به بيگانگان

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح بر حفظ امنيت اطلاعات نيروهاي مسلح تأکيد کرد و گفت: دادن اسرار نيروهاي مسلح به بيگانگان و افراد فاقد صلاحيت مجازات سنگيني دارد.

خبرگزاری ایسنا: رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح بر حفظ امنيت اطلاعات نيروهاي مسلح تأکيد کرد و گفت: دادن اسرار نيروهاي مسلح به بيگانگان و افراد فاقد صلاحيت مجازات سنگيني دارد.

جت‌الاسلام والمسلمين محمدکاظم بهرامي، در جمع کارکنان نيروي دريايي سپاه اظهارکرد: وجود حتي يک پرونده در اين خصوص مي‌تواند ضربات جبران‌ناپذيري را براي کشور به دنبال داشته باشد و کم آن هم زياد است. وي افزود: همه ما اعم از فرماندهان و مسؤولان قضايي وظيفه داريم با نظارت بيشتر و اجراي دقيق برنامه‌هاي پيشگيري از وقوع جرم در جهت حفظ و صيانت از نيروها تلاش کنيم.

بهرامي انضباط در تمامي ابعاد را براي نيروهاي مسلح لازم و ضروري دانست و گفت: يکي از مسائلي که مي‌تواند اقتدار و صلابت نيروهاي مسلح را حفظ کند، نظم و انضباط ظاهري، آراستگي نظامي و انضباط معنوي يعني همان ايمان و اعتقادات است.

وي يکي از ابعاد انضباط را حفظ اموال بيت‌المال و نظارت بر امور مالي يگان‌ها به منظور جلوگيري از سوء استفاده افراد فرصت طلب عنوان کرد.

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح با بيان اين که خداوند به رسولان الهي، ائمه اطهار و مؤمنين عزت و شکست‌ناپذيري اعطاء کرده است، افزود: يکي از مصاديق اين عزت و اقتدار، نيروهاي مسلح هستند که در طول ۳۴ سال از پيروزي انقلاب اسلامي آن را به منصه‌ ظهور رسانده‌اند.

وي حرکت عظيم مردم در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را يکي ديگر از مصاديق عزت و اقتدار نظام اسلامي برشمرد و افزود: با وجود تحريم هاي گسترده و تهديدات اقتصادي دشمن براي جدايي ملت از نظام اسلامي، به لطف پروردگار با حضور گسترده مردم و بيانات مقام معظم رهبري، نقشه شوم آنها نقش بر آب شد.

بهرامي با اشاره به اهميت همبستگي و انسجام در کشور، گفت: اختلاف، نزاع و کشمکش براي جامعه سم است و وحدت، براي ما از نان شب هم واجب‌تر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج