۴۴۵۲۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

یک انتخاب لوکس در بازار خودروهای برقی

پیش تر به اطلاعتان رساندیم که شرکت Lucid بالاخره از خودروی سواری لوکس خود به نام Lucid Air پرده برداشت؛ خودرویی که قیمت آن به بیش از صد هزار دلار می رسد. حال همراه با تصاویر تازه ای از این خودروی الکتریکی زیبا، شما را بیشتر با Lucid Air آشنا خواهیم کرد.

وب سایت تک شات: پیش تر به اطلاعتان رساندیم که شرکت Lucid بالاخره از خودروی سواری لوکس خود به نام Lucid Air پرده برداشت؛ خودرویی که قیمت آن به بیش از صد هزار دلار می رسد. حال همراه با تصاویر تازه ای از این خودروی الکتریکی زیبا، شما را بیشتر با Lucid Air آشنا خواهیم کرد.
یک انتخاب لوکس در بازار خودروهای برقی

شرکت Lucid Motors مدتی پیش از خودروی لوکس برقی خود به نام Lucid Air پرده برداشت و اقدام به ثبت پیش سفارش کرد. اما هنوز کارخانه ای که قرار است این خودرو ها را بسازد وجود خارجی ندارد و فرایند تولید اولین خودروی این شرکت تا سال ۲۰۱۸ نیز آغاز نخواهد شد. در واقع شرکت یاد شده فعلاً با ۲۰ تا ۳۰ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت است.

با این حال، خودرویی که در مراسم رونمایی به علاقمندان نشان داده شده خودرویی بسیار شیک و اثرگذار است. لوسید ایر یک خودروی لوکس برقی است که در طراحی فضای داخلی آن از چرم و طرح چوب بهره گرفته شده است.

نمای فلزی بیرونی خودرو نیز با یک سقف شیشه ای همراه شده که تا عقب خودرو کشیده شده است و احساس قرار گرفتن در فضایی بزرگ تر را به سرنشینان خودرو القا می کند؛ گرچه همین حالا نیز فضای داخلی ایر کاملاً دلباز است.

یک انتخاب لوکس در بازار خودروهای برقی

یک انتخاب لوکس در بازار خودروهای برقی

یک انتخاب لوکس در بازار خودروهای برقی

یک انتخاب لوکس در بازار خودروهای برقی

به این ترتیب صندلی های جلو و عقب برای سرنشینان خودرو فضای کاملاً کافی و راحتی فراهم می کنند. اتاق خودرو از لحاظ سایز چیزی شبیع بی ام و های سری ۷ است با این تفاوت که صندلی های عقب را نیز می توان مثل صندلی های هواپیما های فرست کلاس به سمت عقب خواباند.

به جرات می توان گفت خواباندن صندلی عقب خودرو و خیره شدن به سقف شیشه ای آن حس تازه ای است. اما سرعت و راحتی تنها ویژگی های لوسید ایر محسوب نمی شوند؛ فناوری های زیادی نیز در ساخت آن به کار رفته اند.

یک انتخاب لوکس در بازار خودروهای برقی

یک انتخاب لوکس در بازار خودروهای برقی

یک انتخاب لوکس در بازار خودروهای برقی

یک انتخاب لوکس در بازار خودروهای برقی

سه نمایشگر پیش روی راننده ی خودرو قرار می گیرد که به غیر از کنترل های مربوط به آب و هوا، همگی لمسی هستند. یک نمایشگر چهارم در ابعاد آیپد نیز با فشار یک دکمه از قسمت وسطی داشبورد خارج می شود. کنترل های موجود روی تمام این نمایشگر ها در دسترس و به راحتی قابل استفاده هستند. در کل خودرو همه چیز زیباست اما شاهد زیباسازی های بیش از اندازه نیستیم.

همه چیز سر جای خود به نظر می رسد. مشخص است که شرکت لوسید در طراحی خودروی خود از طراحی های تسلا و حتی نیروی انسانی آن نیز کمک گرفته است. استراتژی این شرکت در قبال رانندگی خودران نیز آن است که خودرو های خود را مجهز به سنسور، دوربین، رادار، و LIDAR لازم برای هدایت نیم خودکار عرضه کند. اما در هنگام عرضه، تنها تعداد محدودی از این ویژگی ها عملیاتی خواهند بود و باقی آنها از طریق به روز رسانی های بعدی فعال خواهند شد.

تا رسیدن Air به دست خریداران، مدتی فاصله داریم. شرکت یاد شده باید تولید خودرو های خود را با قیمت بیش از صد هزار دلار از اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز کند. آنچه که مسلم است این است که اگر لوسید موتورز بتواند به موقع ایر را به بازار برساند، عرضه ی آن به بازار خودرو های برقی لوکس با سرو صدای بسیار زیادی همراه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج