adexo3
۴۴۷۵۶۳
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

اعضای باند تتو دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از انهدام باند ۶ نفره‌ای که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، به صورت غیرقانونی اقدام به خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی بانوان می‌کردند، خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از انهدام باند ۶ نفره‌ای که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، به صورت غیرقانونی اقدام به خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی بانوان می‌کردند، خبر داد.

علی محمدی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا در عملیاتی مشترک در تعاقب رصد مداوم فضای مجازی، باندی را که به صورت غیر قانونی اقدام به ترویج و جذب افراد برای خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی در فضای مجازی می ‌کردند، شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اعضای این باند ۶ نفره مرد بودند، تصریح کرد: این افراد سودجو، با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، به صورت شبکه ای وسازمان یافته، افراد جوان و به ویژه بانوان را با ترفندهای مختلف، برای انجام خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی در شهرستان زاهدان و زابل شناسایی و اغفال می‌کردند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه اعضای این باند پس از شناسایی افراد و اغفال آنان، در قبال انجام خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی مبالغی بین ۳۰ الی ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کردند، گفت: اعضای این باند در نتیجه چند روز اقدامات اطلاعاتی و فنی شبانه روزی، روز گذشته در دو عملیات هماهنگ در شهرستان‌های زاهدان و زابل دستگیر شدند.

محمدی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از پاتق های این متهمان ، تعداد چهار دستگاه تتو،یک هزار ۲۰۰ عدد سوزن تتو ومقادیری لوازم مخصوص تتو و اشکال مختلف شیطان پرستی را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست با توجه به اینکه فعالیت اینگونه افراد از نظر وزارت بهداشت و درمان غیرمجاز بوده و خالکوبی، تتو و استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی،سلامت جسمانی و زیبایی افراد را تهدید می ‌ند، هرگونه فعالیت و موارد مشکوک را در این خصوص از طریق شماره تلفن ۱۱۰ باپلیس درمیان بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راز

      چه باند خطرناکی بودن واقعا

    • بیطرف

      هنوز میخان ایدز ها زیاد نشن

    • بدون نام

      خال کوبیدن هم دیگه صفایی نداره! من دو شیرین رو بازوهام زده بودم اون وقت ها واقعآ زیبا بودن. وقتی عضله بازو را تکان میدانم انگاری دو شیر زنده بودن دوتا قوش در هردو طرف سینه ام بودن با تکان دادن سینه مثل اینکه پرواز میکردن. حالا شیرها معذرت میخواهم شدن مثل موش مریض و لاغر و روز سینه ام شدن مثل دوران سوسک!!!!!!! که واقعاً خجالت آوره!!! بعضی دوستان میگن تورا خدا این شیر ها معتادشون نکردی!!!!! یادت قوش ها به مسخره میگن که از هیبتت آب شدن.! شدم مضحکه دوستان و آشنايان اصلی!!!!! پول هم ندارم بثم بت چی چی زر پاشون کنم و میترسم جاشون سفید بشه بدتر!!!!!

    • بدون نام

      بدون نام ۲/۵۱شمادیگه چه دل وجرأتی داشتی خودتوسوراخ سوراخ کردی متنفرم ازخالکوبی اونم دوشیرروی بازوچه چندش آوره بخدا بروبرادرلیزرشون کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج