۴۵۱۸۲۲
۲۴ نظر
۵۰۸۷
۲۴ نظر
۵۰۸۷
پ

جنجال «حماسه بصیرت» برای سالار عقیلی

خواننده ضد مردمی، پاچه خوار، ساندیس خور و...این‌ها برچسب‌هایی‌اند که در واکنش به آهنگ «حماسه بصیرت» در فضای مجازی به سالار عقیلی نسبت داده‌اند. کسانی که به هنگام حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو، وی را صاحب اختیار و عقل و مستقل می‌دانستند حالا وی را متهم به صفات مختلفی می‌کنند.

صبح نو نوشت: معیار دل ماست. معیار آن چیزی است که خشنود ماست و لاغیر. یکی از مواردی که معیار به کار می‌آید و نقش اساسی بازی می‌کند، در نسبت دوست داشتن و دوست نداشتن افراد و لوازم است. در روزهای گذشته کسانی که طرفدار صدای آقای سالار عقیلی بودند- دقت کنید- صدای سالار عقیلی، پس از شنیدن آهنگ « حماسه بصیرت» وی به مناسبت ۹ دی‌ماه، ناگهان متوجه شدند که وی اساساً و اصلاً خواننده نبوده است و نیست!
ضد مردم
خواننده ضد مردمی، پاچه خوار، ساندیس خور و...این‌ها برچسب‌هایی‌اند که در واکنش به آهنگ «حماسه بصیرت» در فضای مجازی به سالار عقیلی نسبت داده‌اند. کسانی که به هنگام حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو، وی را صاحب اختیار و عقل و مستقل می‌دانستند حالا وی را متهم به صفات مختلفی می‌کنند. خواننده‌ای که در مردادماه سال جاری مورد ستایش همین جماعت منتقد امروز قرار می‌گیرد، به دلیل خواندن یک آهنگ و فقط یک آهنگ از صدر به ذیل کشیده می‌شود. این اتفاق عموماً از طرف کسانی است که ادعای آزادی‌خواهی و دموکراسی دوستی دارند. آدم‌ها در انتخاب علایق شخصی‌شان آزادند اما ظاهراً اگر برخلاف امیال و منافع ما باشد دیگر آزاد نیستند. هنرمندان دیگری هم در موضوع ۹ دی‌ماه فعالیت داشتند اما این‌چنین مورد عتاب قرار نگرفتند.

شرح ماوقع!
جدیدترین قطعه موسیقی سالار عقیلی به نام «حماسه بصیرت» با اجرای وی و به مناسبت سالروز نهم دی‌ماه در همایش مردمی بزرگداشت حماسه بصیرت رونمایی شد. این ویژه برنامه به همت ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه، شهرداری تهران و بسیج صدا و سیما و شبکه سه و با حضور جمعی از مدیران شهری، کشوری و لشکری، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و بیش از سه هزار نفر در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

تحریم؛ قرار ما
ظاهراً مخالفان سالار عقیلی به ناسزا گفتن و برچسب زدن بسنده نکرده‌اند و قرار گذاشته‌اند تا اولین کنسرت سالار را تحریم کنند و آلبوم‌هایش را نیز نخرند تا این هنرمند بفهمد با مردم در افتادن یعنی چه! این اتفاق البته مسبوق به سابقه نیز است. چند سال پیش نیز قرار بود اخراجی‌های ده نمکی نیز تحریم شود اما به فروش چند میلیاردی رسید و در حوزه کتاب نیز این تحریم‌ها تکرار شده بود. حالا باید منتظر بمانیم تا نخستین کنسرت سالار عقیلی در ایران و انتشار آمار فروش زمستانی آلبوم‌های موسیقی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا هنوز بعضی نمی خوان قبول کنن که سال ۸۸ چه کلاهی به سرشون رفت و گول خوردن، و هنوز سرشون رو مثل کبک داهخل برف فرو کردند! یه خورده تحقیق کنید در مورد اون روزا، برخی از مستندات رو ببینید

      پاسخ ها

      • مریم

        داداچ تو خودت همون کبکه ای خبر نداری
        برو مستنداتتو تغییر بده دنبال حقیقیشاش برو

    • تورج

      پس معلوم میشود ایشون حزب باد هستند،و عشقی به هنرشان ندارند و فقط مادیات را میبینند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقن همینطوره

    • بدون نام

      این آهنگو خونده در ازای بخشایش بابت حضور در شبکه من و تو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون به نوعی دارن جایِ خالیه اساتیدی چون شجریان و امثال اون رو پر میکنن و به همین دلیل به راحتی کنار گذاشته نمیشن

    • محمد

      هنرمند نباید دولتی باشه

    • بدون نام

      جماعت دیکتاتور

    • بدون نام

      وقتی اون دو تا ملعون بجای محاکمه و اجرای عدالت در حصر وی آی پی قرار میگیرند....

      طبیعیه که برخی گستاخ بشن و به یک خواننده وطن پرست هم توهین کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منفی ها نوش جونت

    • بدون نام

      هنرمند این کارارو نمیکنه هنرمند باید مردمی باشه این آقا اشتباه بزرگیو کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا کدوم مردم!؟ نکنه شما فقط مردمید!!!!؟

    • اميد

      سالار!ديگه دوستت نداريم

    • بدون نام

      سالار خرابش کردی

    • بدون نام

      ايشون هم نان را ب.. و همسايه استاد افتخاري شد زتده باد استاد و هنرمند مردمي شجريان

    • mori

      معاوضه بودش با حضورش در شبکه من و تو

    • بدون نام

      البته لازم به ذكر است كه ايشون هم مورد حمايت سازمان هاي مختلف قرار مي گيره و با باند بازي آلبوم هاي جديدش ركورد خواهد زد همانگونه كه براي اخراجي ها بليط هاش توسط شهرداري ها و آموزش و پرورش و ساير ارگانها بصورت دستوري خريداري مي شد و رايگان در اختيار همه قرار مي گرفت و گاهي هم بچه هاي دانش آموز رو بزور براي ديدن اين فيلم مي بردند

    • فرداد

      این مقاله خیلی بی اساس و به دور از عقلانیت است.
      خیلی ساده است. با این کار آقای معلوم شد به راستی جایگاه ایشان نزد مردم چیست. .... کمِ کمِ کم، جزئی از مردم هستیم و حق داریم مخالف یک خوانندۀ "فقط ظاهرا هنرمند" باشیم. حالا بماند که ایشان از نظر فنی در موسیقی هیچ جایگاهی ندارند و تا حالا هم با عوام فریبی به اینجا رسیده است.

    • بدون نام

      دمِ اساتیدی همچون شجریان گرم که به گوشه رفتن را به اجابت تمام خاسته های دولت ترجیح دادن،به قول یکی از دوستان هنرمند نباید دولتی باشه

    • مریم

      سالار از ابتدا هم معلوم بود کاملا دولتیه و جیره خوار دولت. شب و صبح تو تلوزیون خوابیده بود
      خداروشکر مردم تازه دارن میشناسنش

    • مریم

      ایشون سال هشتاد هشت در اوج همین قطعه را در اروپا به هزینه دولتی تور کنسرت داشت و چک سفید میلیاردی بابتش گرفت. ازونجا بود که خودشو با کنسرتهای ارگانی و دولتی بیمه کرد و به اوج رسوند ولی اونموقع ضداشو در نیاورد و نذاشت تبلیغ علیهش شه وگرنه هزار بار از افتخاری بدتر بود این کارش.

    • mohsen

      خودتون توی متن خوب جواب این نون به نرخ روز خور هنرمند نما رو دادین(تا این هنرمند باید بداند با مردم در افتادن یعنی چه)افرین!

    • بدون نام

      شماهایی که از آقای شجریان به عنوان هنرمند واقعی یاد می کنید کافی بود به جای بالا رفتن از منبر کاهلی و کم دانشی مروری می کردیدی اقدامات و چاپلوسی های ایشان قبل و بعد از انقلاب رو. کسی که در بحبوحه اتفاقات عجیب در دهه 60 در خانه یکی از مدیران وقت بابت دریافت چکی صد هزار تومانی برای آن مدیر و مهمانانشان مطربی رو به حد اعلا تمام کرد. از سوی دیگر همین آقای شجریان بود که در جریان همکاری با گروه چاوش در اویل انقلاب تا صحبت از رسالت و وظیفه هنرمند می شد فلنگ رو می بست و می گفت ما که رفتیم. دوستانی هم که مدرک و سند می خواند ارجاعشون می دم به خاطرات مرحوم لطفی درباره گروه چاوش، گفت و گوی شهرام ناظری با ماهنامه تجربه و البته کتاب زندگی نامه آقای شجریان و یک جست و جوی ساده اینترنتی هم ایضا.

    • مهرداد

      با درود.
      ترانه زیبایی است.
      طبیعی است که دلواپسان بنگاه تصویری خواننده بدنام ساواک شاه، از این کار بزرگ هنری، افسرگی بگیرند و پرخاشگری کنند.
      هم شعر و هم صدا و آهنگ زیبا هستند. البته اگر در آن کمی همسرایی گنجانیده شده بود حداقل به صورت یک ترجیع بند، بسیار زیباتر میشد.
      سپاسگزارم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج