adexo3
۴۵۳۲۴۲
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

واکنش توکلی به کُری خوانی اصلاح طلبان

نماینده ادوار مجلس ضمن نقد موروثی شدن سیاست، در واکنش به شکست اصولگراها از اصلاح طلبان در مجلس دهم، گفت:افتخار نیست که مجلس را به پیاده نظام بسپاریم.

خبرآنلاین: نماینده ادوار مجلس ضمن نقد موروثی شدن سیاست، در واکنش به شکست اصولگراها از اصلاح طلبان در مجلس دهم، گفت:افتخار نیست که مجلس را به پیاده نظام بسپاریم.

احمد توكلي نماينده ادوار مجلس در گفت‌وگویی در پاسخ به اين سئوال كه «وقتی روحانی رای آورد پیش بینی کردید که ما اصولگرایان انتخابات مجلس تهران را می بازیم. وقتی چنین پیش بینی داشتید چرا با تمام قوا آمدید در یک لیست قرار گرفتید که بخواهند کنایه امروز اصلاح طلب ها را بشنوید که بگویند ما با پیاده نظام توانستیم ژنرال های اصولگرا را شکست دهیم.»، گفت:خب این کری خواندن ها که مهم نیست و واقعیت را تغییر نمیدهد. این افتخاری نیست مجلس را به پیاده نظام بسپاریم!

وي افزود: آن افسران جوان به خاطر پیری این ژنرال ها نبود که رای آوردند، عوامل دیگری دخیل بود. من معتقدم که این ضعف در نیروهای انقلابی است و به نظر من با این عاداتی که ما داریم سخت است.

اين چهره اصولگرا ضمن نقد موروثي بودن سياست و تعارف زدن صندليش به فرزندش، تصريح كرد: من از این کارا نکردم و نمیکنم. صندلیم را تعارف نمی‌زنم. این کار بد است. این کارها را کردند و بد هم کردند. برای اینکه صندلی سیاسی موروثی که نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روهام

      جناب توکلی ترابخدا دراینمدت جزءشعارهای توخالی وبدردنخور چکارکردید مملکت روبه نابودی وبدبختی است همانند کشتی به گل نشسته ای هست که باید آنرا ازگل بیرون کشید وبه ساحل نجات رساند جوانان این مرزوبوم چه گناهی کرده اند آنهاراواردسیاست بازیهای کثیف وزشت خودقرارندهید اجازه دهید یک سیاستمدار واقعی بیاید ودور از حزب بندی وجناح بندی این مملکت رانجات دهد ازشعارهاوهوبازی دراینمدت به کجارسیدیم مگر غیرازاین است که الان جوانان بیکاروفقروفحشاءوقبرخوابی ودزدی اختلاس میلیارد ی جان به لبمان کرده وهرروز کمر این مردم خم تر میشود وسفره هاکوچکتر دسا بردارید خسته وناامید شدیم یاعلی مددی فرما

    • بدون نام

      مردم زیر خط فقر هستند آقایان برای صندلی قدرت که برایشان خیلی سود دارند .برای هم دیگر شاخو شونه میکشند. مگه رینگ بوکسه برود فکر مردم بیچاره کنید. که. روزی یک وعده غذا زورری میخورند. خجالت آوراست

    • محمدحسن

      اقای توکلی همچین میگی نیروهای انقلابی انگار بقیه غیرانقلابین پسرخوب نه همه انقلابین نه تویه نفرتنها بعدچندسال کارسیاسی یادنگرفتی درست جملتوبگی؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج