اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۳۵۳۳
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا روحانی در برابر سوال کاندیداتوری سکوت کرد؟

همین که رئیس جمهوری در پاسخ به سؤالی درباره نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده سکوت کرد، نشان داد که هیچ عزم و اراده‌ای برای بهره‌برداری انتخاباتی و سیاسی در دولت یازدهم وجود ندارد.

روزنامه ایران در یادداشتی نوشت: همین که رئیس جمهوری در پاسخ به سؤالی درباره نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده سکوت کرد، نشان داد که هیچ عزم و اراده‌ای برای بهره‌برداری انتخاباتی و سیاسی در دولت یازدهم وجود ندارد و صرفاً در پی تحقق برنامه‌ها و اهداف تعریف شده خود است چنان‌ که تلاش‌های دولت و موفقیت آن در تک‌رقمی کردن تورم، افزایش نرخ رشد اقتصادی و ثبات و امنیت حاکم بر کشور محسوس و مشهود است.

این گفت‌وگو را که به معنای واقعی در طراز اعتدال بود باید به فال نیک گرفت و امیدوار بود که چنین برنامه‌هایی به سایر قوا و مسئولان دیگر هم تعمیم داده شود. شایسته است که دیگر مسئولان هم همین نگاه و رویکرد رئیس قوه مجریه را داشته باشند و با حضور در برنامه‌های زنده به پرسش‌های صریح، پاسخ‌های شفاف بدهند. در انتها باید به اجرای قابل دفاع مجریان سیما هم اشاره کرد که در نوع خود سنت‌شکنی بود. آنها در عین حال که سؤالات صریحی را از رئیس جمهوری پرسیدند، اما از جاده انصاف هم خارج نشدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران

      آقای رئیس جمهور روحانی دراین مدت چهار سال چکار کردند که مجددا کاندید شوند؟ تنها کاری که بکنند به نفع مردم ایران باشه کاندید نشن

    • سهیل پنهان

      از یه طرف داره میگه رییس جمهور سکوت کرده از یه طرف میگه پاسخ شفاف داده!!! آخه تا چه حد خدمت به اعتدال گرایی...

    • بدون نام

      اینا سیاستشونه، واقعا متاسفم برای روزنلمه ایران که اینطور میخواد مردم رو گول بزنه، آقای روحانی چه کاری کرد، والا از موقعی که ایشون اومدند هچکس از اطرافیان من سر کار نرفتند هیچ، خیلی ها هم بیکار شدند.

    • فضولباشی

      چراهیچ کس به نیمه منفی قضیه تورم توجه نمیکنه بابابخدااین کنترل تورم مصل مسکن به مریض تبداردادن است وارزش درملنی ندارد اگررونق صورت بگیرد واین کنترل تورم باقی باشدارزشمنداست وهمه میدانیدکه چنین نخواهدشدهفتاددرصدمردم زیرفشاررکودفقیرشدند ودارند

    • خاکی ام

      آقای یاران شما و امثال شما اگر واقعآ نمی توانید نظرات روشن و قابل استفاده ای هم برای خوانندگان و هم برای صاحب خبر بدهید، فقط به خواندن خبرها اکتفا کنید.چرا باید ما ایرانیها از طریق اینگونه اظهار نظرها باعث مسخره ی دیگران شویم.

    • بدون نام

      برای بازار گرمی!

    • یاران

      جواب خاکی ام شما بفرمایید چکار کرده، بابا مردم توفلاکت زندگی میکنند کدوم قفل باز کرده است اميدی اگه به اینده داشتیم با این سخنرانی نا امید کردکه هیچکاره هستند

    • بدون نام

      خب شاید واقعا خودش میدونه که رای نمیاره و نمیخاد بیشتر ازین خودشو سبک کنه

    • رضا ط

      آره شما گفتید و حتما ما هم احمقیم و باور میکنیم! چند ماه اخیر دیگه چیکار مونده که نکرده برای تبلیغ خودش؟ ایشون اصولا تنها تخصصش رو مغز مردم کار کردنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج