adexo3
۴۵۳۴۳۲
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

شرط قالیباف برای انتخابات؛ فقط اجماع

درباره آقاي قاليباف نيز بايد عنوان كنم شرط آقاي قاليباف براي حضور در انتخابات اين است كه اصولگرايان روي ايشان اجماع كامل كنند و همه طيف‌هاي اصولگرايي از ايشان حمايت كنند. بدون شك آقاي قاليباف تنها در چنين شرايطي ريسك حضور در انتخابات را خواهد پذيرفت و در انتخابات شركت خواهد كرد.

خلاصه ای از گفت و گوی آرمان با حجت‌الاسلام سيد محمدرضا ميرتاج‌الديني معاون پارلماني دولت احمدي‌نژاد و نماينده مردم تبريز در مجلس هفتم و هشتم بوده است.

بدون شك يكي از مباني اصلي انقلاب اسلامي استكبار ستيزي و مبارزه با استكبار جهاني است. اين در حالي است كه روحيه استكبار ستيزي آقاي روحاني نسبت به گذشته كمرنگ‌تر شده و ايشان مواضع ديگري در اين زمينه پيدا كرده‌اند.

از هم‌اكنون نمي‌توان عنوان كرد كه جريان اصولگرايي فاقد گزينه راي آوري است. اين در حالي است كه شرايط آقاي روحاني مانند چهار سال گذشته نيست كه ايشان فقط نسبت به سياست‌هاي دولت گذشته انتقاد كند و شعار بدهد.
اگر ما با همان منطق آقاي روحاني به رشد اقتصادي نگاه كنيم متوجه مي‌شويم كه رشد۶ درصدي كه آقاي روحاني مطرح مي‌كند هنوز براي مردم محسوس نيست و در زندگي مردم تاثير نداشته است. به همين دليل آقاي روحاني نسبت به اين مسائل بايد در انتخابات آينده به مردم پاسخ بدهد.

آقاي روحاني بايد در سال۹۶ به مردم توضيح دهد كه چرا با نهايي شدن برجام همچنان تحريم‌هاي ايران در زمينه‌هاي مختلف باقي مانده است. هنوزهيچ كدام از بانك‌هاي تاثيرگذار خارجي ارتباط بانكي خود را ايران فعال نكرده است و ما در زمينه مراودات بين‌المللي بانكي خود با مشكلات جدي مواجه هستيم.

اين احتمال وجود دارد كه آقاي روحاني نخستين رئيس‌جمهور چهار ساله ايران باشد. درباره آقاي قاليباف نيز بايد عنوان كنم شرط آقاي قاليباف براي حضور در انتخابات اين است كه اصولگرايان روي ايشان اجماع كامل كنند و همه طيف‌هاي اصولگرايي از ايشان حمايت كنند. بدون شك آقاي قاليباف تنها در چنين شرايطي ريسك حضور در انتخابات را خواهد پذيرفت و در انتخابات شركت خواهد كرد.

بنده مدت زيادي است كه با آقاي احمدي‌نژاد ارتباط ندارم و اطلاع دقيق ندارم كه ديدگاه ايشان در اين زمينه چيست. با اين وجود به صورت طبيعي هنگامي كه يك جريان سياسي در حال برنامه‌ريزي براي حضور در انتخابات است تلاش مي‌كند به صورت جبهه‌اي و جمعي حركت كند و زياد بر افراد تاكيد نمي‌كند. در كار گروهي و جمعي نيز كساني كه تمايل دارند كار جمعي و گروهي صورت بگيرد به جمع مي‌پيوندند و در اين زمينه همراهي مي‌كنند و كساني كه چنين تمايلي ندارند راه ديگري را در پيش مي‌گيرند كه در نوع خود نيز قابل احترام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      رای ما فقط دکتر احمدی نژاد است!
      به هیچ کس دیگری رای نخواهیم داد
      بیخود خودتان را خسته نکنید
      قالیباف هم رای نخواهد آورد

    • بدون نام

      قالیباف برا ی شهرداری هم زیادیه.

    • بدون نام

      اینها بازنشستگی ندارند ز گهواره تا گوره باید مسئول و پست داشته باشند

    • بدون نام

      آقای محترم کاش شما این سوالا رو از رییس دولت قبل هم میپرسیدید که چرا قیمت همه چیز ده برابر شد؟.. چرا هر روز صد تا تحریم و لایحه ضد ایرانی تو خارج از کشور امضا میشد؟.. چرا مردم یهو هر چی که داشتن رو از دست دادن؟.. چرا بیکاری آنقدر افزایش پیدا کرد؟..و چرا... کاش شما این سوالا رو به وقت خودش و در دولت خودش میپرسیدید که ما هم اطمینان پیدا میکردیم که دغدغه شخص شما، معیشت مردم است. خرابکاری هایی که دولت قبل انجام داده بود ممکن نبود تو ۴ سال حل بشود... حتی اگر خود کوروش هم میامد!
      لطفا چاپ کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه سوال برام پیش آمد> مگر کوروش چه کار میتونه بکنه؟؟؟؟

    • بدون نام

      روحانی انشاالله تا 1400 هست ، قالیباف هم چه با اجماع و چه غیر اجماع رای بیار نیست قالیباف مرد همیشه بازنده انتخاباته

    • بدون نام

      بنده خدا اقای قالیباف خودش رو زیر سوال می بره

    • بدون نام

      حالا با اینهمه تیتر زدن در روزنامه همشهری که مدام از پاک دستی خود کارهای جهادی برای تبلیغات ریاست جمهوری خود می کند برای ما کلاس می گذارد و ناز می کند

    • بدون نام

      یعنی برگ برنده اصولگراها قالیبافه؟؟؟؟ کس دیگه نبود؟؟؟؟

    • بدون نام

      ببن چینگته همون شهرداری هم برات زیادیه

    • بدون نام

      قالیباف مرد بی نظیر است کارنامه مدیریت وخدمات درخشانی در نیروی انتظامی شهردای تهران داره در دولت آقای روحانی جز فقر و نداری مردم وطلاق یک میلیون ثپت شده ونابودی زندگی مشترک مردم و... چیزی ندیدم فقط قالیباف یک مرد واقعی

    • بدون نام

      در جواب اون شخص محترمی که پرسیده مگه کوروش چیکار کرده بگم که الان که داریم از تمدن ۲۰۰۰ ساله دم میزنی حاصل کوروش بوده

    • بدون نام

      طرفداران احمدی نژاد بهتره به قالیباف رای بدن و لج نکنن چون اگه همتونم به احمدی رای بدین تمام رایاتون میسوزه به نفع اقایون اصلاحات

    • امیرارسلان

      فقط آقای قالیباف دیگر هیچ کس به خدا قالیباف بهترینه به هزار دلیل میفهمین یا هنوز خوابین بخدا روحانی مملکتو خراب میکنه

    • عبدالرضا قاسمی

      واقعا اقای قالیباف لیاقت ریاست جمهوری را دارد چون بدون حرف وشعار پراکنی وحقه بازی دارای عملکرد پرقدرت اجرایی وکارنامه مورد قبول و درخشان می باشد که می توان دید وقبول کرد ولی متاسفانه افراد دیگر هیچگونه سابقه ای به قیر از حرف حرف حرف وبی عدالتی از انها ندیده ایم بنده یک شخص تولید کننده ومولد ایجاد اشتغال ورفع بیکاری البته دیگر در شرف ورشکستگی می باشم و قرص عصاب مصرف می کنم این درحالی است که اینجانب نخبه ودارای چندین اختراع می باشم ولی پول سرمایه ندارم نمی تونم ادامه دهم هیچ گونه حمایتی به معنای واقعی از بنده نشد بنده تاانجا که محیط نگهداری دام را نظافت و باز سازی کردم تا بتوانم اختراع خود را تولید کنم با کلی مشکل دستگاهای فرسوده خریدم ولی دیگر پولی برای تهیه مواد اولیه نماند و اکنون دچار افسردگی شدم پس از گذشت پنج سال مبارزه شکست خوردم ولی دولت روحانی فقط فقط شعار وحمایت از ۴ درصدی ها از خدا بترسین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج