adexo3
۴۶۰۱۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قيمت ميوه شب عيد تعيين شد

رئيس اتحاديه ميادين ميوه و تره بار از عرضه ميوه ذخيره سازي شده شب عيد در ۱۵۰ ميدان ميوه و تره بار وابسته به شهرداري تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئيس اتحاديه ميادين ميوه و تره بار از عرضه ميوه ذخيره سازي شده شب عيد در ۱۵۰ ميدان ميوه و تره بار وابسته به شهرداري تهران خبر داد.

مصطفي دارائي نژاد اظهار داشت: قيمت ميوه نسبت به هفته گذشته تغييري نداشته است به طوري که هر کيلو خيار رويال ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان، سيب ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان، نارنگي جنوب (بذر پاکستاني) ۱۸۰۰ تا ۲۳۰۰ تومان، نارنگي بندري ۲۲۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، پرتقال ۹۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان، کيوي ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان، سيب زميني نو ۶۰۰ تا ۷۵۰ تومان، سيب زميني کهنه ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومان، پياز کهنه ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ تومان، پياز نو ۱۱۰۰ تا ۱۹۰۰ تومان و موز ۳۸۰۰ تا ۴۳۰۰ تومان قيمت دارند.اين در حالي است که رئيس اتحاديه ميوه و سبزي‌فروشان تهران درباره قيمت ميوه ذخيره‌سازي شب عيد که از پرتقال و سيب تشکيل شده است اظهار کرد: هر کيلو پرتقال براي مصرف‌کننده ۱۵۰۰ تومان و هر کيلو سيب ۱۶۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که احتمالا از فردا پنج‌شنبه ۲۴ اسفند به صورت غير رسمي در ۲۰۰ واحد تعاوني ميوه و سبزي تهران و ۸۰ واحد سازمان ميادين شهر عرضه مي‌شود.

حسين مهاجران با اشاره به اين که کيفيت خوب اين ميوه‌ها گفت: اين نوع پرتقال در حال حاضر در سطح شهر کيلويي ۲۰۰۰ تومان و سيب کيلويي ۲۲۰۰ تومان به فروش مي‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      پرتقالی که ما تو سطح شهر میبینین بین 1000تا1300تومان قیمت داره.چرا به بهانه عید باید خرید گران انجام داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج