adexo3
۴۶۲۷۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نتانیاهو خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد

رسانه های رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه گزارش دادند که &#۰۳۹;بنیامین نتانیاهو&#۰۳۹; نخست وزیر این رژیم در واکنش به پرونده فساد خود، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شده است.

خبرگزاری ایرنا: رسانه های رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه گزارش دادند که 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر این رژیم در واکنش به پرونده فساد خود، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شده است.

به گزارش رادیو رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: 'تغییر دولت تنها از طریق صندوق رای صورت خواهد گرفت'.

نتانیاهو افزوده است که حمله گسترده تبلیغاتی رسانه ها علیه او تنها با هدف ساقط کردن حزب لیکود به ریاست او از قدرت انجام گرفته است.

پلیس رژیم صهیونیستی بیش از ۹ ماه است که دست به انجام تحقیقات پنهانی درخصوص این پرونده زده که ۵۰ شاهد نیز مورد بازجویی قرار گرفته اند.

این درحالی است که چنانچه پرونده موسوم به فساد نتانیاهو ثابت شود، وی به ناچار و براساس قوانین این رژیم باید از سمت نخست وزیری استعفا دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته برای دومین بار نتانیاهو را به اتهام دریافت رشوه از بازرگانان بازجویی کرده بود که این جلسه که در دفتر نخست وزیری اسرائیل در بیت المقدس انجام شد، پنج ساعت به طول انجامید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج