adexo3
۴۶۳۵۱۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آبستراکسیون اصلاح‌ طلبان شورای شهر

روز گذشته احمد مسجد‌جامعی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران استعفای خود را به صورت کتبی تقدیم مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران کرد، اما در دقایق پایانی جلسه شورای شهر، مهدی چمران اعلام کرد که در صورت موافقت سایر اعضا نیم ساعت زمان جلسه تمدیدخواهد شد تا موضوع استعفای مسجدجامعی مطرح شود که به دلیل این پیشنهاد مسجدجامعی با دلخوری جلسه را ترک کرد.

روزنامه آرمان: روز گذشته احمد مسجد‌جامعی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران استعفای خود را به صورت کتبی تقدیم مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران کرد، اما در دقایق پایانی جلسه شورای شهر، مهدی چمران اعلام کرد که در صورت موافقت سایر اعضا نیم ساعت زمان جلسه تمدیدخواهد شد تا موضوع استعفای مسجدجامعی مطرح شود که به دلیل این پیشنهاد مسجدجامعی با دلخوری جلسه را ترک کرد.
گلایه مسجدجامعی
مهدی چمران در پایان جلسه دیروز شورای شهر با اشاره به حواشی ایجاد شده درباره عدم پذیرش استعفای مسجدجامعی گفت: استعفای مسجدجامعی روزگذشته به صورت مکتوب به من واصل شد. وی در این رابطه افزود: قصد داشتیم این موضوع وا امروز در صحن مورد بررسی و رای گیری قرار دهیم، اما به دلیل ازدیاد برنامه و دستورات و همچنین ارائه لایحه بودجه، وقت کافی نبود. اگر اعضای شورای شهر موافق باشند نیم ساعت اضافه‌تر می‌مانیم تا این موضوع به رأی گیری گذاشته شود.
اما آقای مسجدجامعی که از نحوه مدیریت جلسه توسط چمران ناراضی بود، جلسه شورا را ترک کرد. وی گفت: موضوع بررسی استعفا به جلسه بعدی موکول شد. احمد مسجدجامعی در پایان جلسه علنی صبح دیروز که زمان برای بررسی استعفایش نرسید گفت: من مخالف بررسی استعفایم در این جلسه نبوده‌ام، اما این مساله در آخرین دقایق مطرح شد و صورت خوشی نداشت. وی با بیان اینکه وقت مرده شورا آن هم بعد از اذان را برای بررسی استعفای من در نظر گرفتند گفت: من رئیس شورا بوده و ۱۰ سال سابقه حضور در شورا را دارم و این رفتار درست نبود.
باید استعفا را امروز بررسی می‌کردند
به دنبال این اتفاق برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب شورای شهر تهران نیز پارلمان شهر تهران را به نشانه اعتراض ترک کردند. در همین رابطه محمد حقانی عضو اصلاح‌طلب شهر به گفت: براساس قانون پس از ارائه استعفای کتبی احمد مسجد جامعی به رئیس شورای شهر تهران این استعفا باید در جلسه علنی امروز مورد بررسی قرار می‌گرفت. متاسفانه شاهد این اتفاق نبودیم و استعفای مسجد جامعی و طرح آن به زمان دیگری موکول شد.
عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران با انتقاد از رفتار صورت گرفته با احمد مسجد‌جامعی درصحن پارلمان پایتخت خاطرنشان کرد: مسجد‌جامعی سال‌ها وزیر ارشاد کشور بوده است و سابقه وی در شورای شهر تهران نیز بسیار زیاد است. به هیچ وجه نباید در شورای شهر تهران چنین رفتاری با مسجد‌جامعی می‌شد و به نشانه اعتراض امروز برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب صحن شورا را ترک کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج