اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۸۱۴۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

احتمال یافتن محبوس‌ شدگان در طبقه منفی یک

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر در عملیات آواربرداری به طبقه همکف دست یافته‌ایم، گفت: احتمال می‌رود برخی از محبوس‌شدگان در طبقه منفی یک باشند.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر در عملیات آواربرداری به طبقه همکف دست یافته‌ایم، گفت: احتمال می‌رود برخی از محبوس‌شدگان در طبقه منفی یک باشند.

سعید شریف‌زاده مدیرعامل آتش‌نشانی در ارتباط با عملیات حادثه پلاسکو اظهار داشت: این عملیات هنوز به اتمام نرسیده و از امروز صبح دیواری مقابل زمین پلاسکو زده‌ایم تا مسیر باز شود و معبر خیابان جمهوری، امکان رفت و آمد داشته باشد، از این طریق، زندگی کسبه و اهالی محل فلج نخواهد شد.

وی افزود: پارکینگی در ضلع شرقی زمین اختصاص داده شده است تا از آنجا معبری باز شود و عملیات ادامه یابد. در ارتباط با اتمام عملیات نیز باید توجه داشت که این قسمت از عملیات از حساسیت زیادی برخوردار است و اکنون به طبقه همکف رسیده‌ایم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به اینکه احتمال می‌رود برخی از محبوس‌شدگان در طبقه منفی یک باشند، گفت: همکاران ما به صورت فردی و گروهی به جست‌وجوی مفقودین پرداخته تا بتوانند آنها را از زیر آوار خارج کنند.

شریف‌زاده تأکید کرد:‌ تلاش داریم که بی‌احترامی به پیکر شهدا نشده و پیکر آنها از هم جدا نشود. بنابراین برای اتمام عملیات، زمان‌بندی تعیین نمی‌کنیم تا به شرایط مناسبی برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      خدا خیرتون بده ،بلدید تونل برای اتوبانها بزنید ولی بلد نیستید همان لحظه اول فرو ریختن ساختمان تونل به طبقه صفر بزند چه بسا انهایی که در طبقه صفر محبوس مانده اند زنده بیرون می امدند صد در صد زنده بیرون می امدند ولی کجا فکر و شعور باید با مسئولین برخورد و محاکمه شوند اگر در کشور چین بود حالا این اتفاق کمتر تلفات داشته متاسفم

    • دلسوز

      آقا میلاد برید اخبار رو از روز اول بخونید چندین بار تونل زدن به آخوار خوردن زحمت آتش نشان هارو هدر ندید اونا دلشون برای همکاراشون بیشتر میسوزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج