جاباما
۴۶۸۳۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کاشت دیسک الکترونیکی برای کنترل فشار خون

محققان با کاشت دیسک کوچکی به اندازه یک سکه در مچ دست فرد می توان فشار خون و کلسترول بالا را کنترل کنند. این دیسک ها که eCoin نام گرفته اند در فرایندی ۲۰ دقیقه ای و با بی حسی موضعی در بدن بیمار کار گذاشته می شوند.

خبرگزاری مهر: محققان با کاشت دیسک کوچکی به اندازه یک سکه در مچ دست فرد می توان فشار خون و کلسترول بالا را کنترل کنند. به نقل از دیلی میل، این دیسک ها که eCoin نام گرفته اند در فرایندی ۲۰ دقیقه ای و با بی حسی موضعی در بدن بیمار کار گذاشته می شوند.
کاشت دیسک الکترونیکی برای کنترل فشار خون

eCoin پالس های برقی از خود منتشر می کنند که اعصاب موجود در بازو را تحریک می کند. سپس سیگنال هایی به مراکز کنترل فشار خون در مغز فرستاده می شود.

هم اکنون آزمایش اولیه این دستگاه با حضور ۴۸ نفر در کشورهای نیوزلند، تایوان و کانادا انجام شده است. این آزمایش نشان داد eCoin در مقایسه با ابزارهای پزشکی دیگر قابلیت بیشتری برای کاهش فشار خون دارد.

اکنون نیز قرار است آزمایش وسیع تری با حضور ۳۶۰ نفر در بیمارستان های سراسر آمریکا انجام شود. در صورت موفقیت آمیز بودن آزمایشات، دستگاه وارد مرحله تجاری سازی می شود.

این درحالی است که درانگلیس از هر چهار بزرگسال یک نفر به فشار خون بالا مبتلا است. هرچند به نظر می رسد فشار خون بالا عارضه تهدید آمیزی نباشد اما در صورت درمان نشدن مشکلات بزرگی برای سلامت فرد ایجاد می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج