۴۷۰۴۲۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دستور ترامپ، یقه خدمه‌های پرواز را هم گرفت

طبق اعلام انجمن حمل و نقل هوایی بین‌المللی، ممنوعیت جدید سفر به آمریکا برای اتباع هفت کشور جهان صنعت هوانوردی را نیز تحت تاثیر قرار داده و خدمه پروازی متعلق به این کشورها هم از ورود منع شدند.

خبرگزاری ایسنا: طبق اعلام انجمن حمل و نقل هوایی بین‌المللی، ممنوعیت جدید سفر به آمریکا برای اتباع هفت کشور جهان صنعت هوانوردی را نیز تحت تاثیر قرار داده و خدمه پروازی متعلق به این کشورها هم از ورود منع شدند.

انجمن حمل و نقل هوایی بین‌الملل در پیامی به ایرلاین‌های عضو گفت که حفاظت مرزی و گمرکی آمریکا به این گروه تجاری جهانی اعلام کرده که دارندگان گذرنامه کشورهایی نظیر ایران و عراق از جمله خدمه‌ پرواز نمی‌توانند وارد آمریکا شوند.

در این پیام سردرگمی ایرلاین‌ها درباره شرایط کنونی مشخص است؛ خصوصا اینکه برنامه زمانبندی خدمه پروازی آنها هم به هم ریخته است. ایرلاین‌ها همچنین از ضرر مالی گلایه کردند. به عنوان مثال طبق اعلام وزارت امنیت داخلی آمریکا، سال ۲۰۱۵ حدود ۳۵ هزار مسافر از ایران وارد ایالات متحده شدند.

فرمان اجرایی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا مسافرت دارندگان گذرنامه از هفت کشور ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن را برای ۹۰ روز ممنوع می‌کند. طبق اعلام انجمن حمل و نقل هوایی بین‌المللی، دارندگان گرین کارت از این هفت کشور شامل ممنوعیت نمی‌شوند. با این حال یک مقام دولت ترامپ گفته‌است که دارندگان گرین کارت از این هفت کشور باید وضعیتشان مورد بررسی قرار بگیرد.

خطوط هوایی "الاتحاد" امارات در وب‌سایت خود اعلام کرده است که مسافران برای سفر به آمریکا باید گرین کارت و یا ویزای دیپلماتیک داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج