adexo3
۴۷۰۷۷۸
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

درخواست ۷۵ نماینده برای استیضاح وزیر راه

نایب رییس کمیسیون عمران از حضور نیافتن عباس آخوندی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی و موافقت کمیسیون عمران با ارجاع تقاضای ۷۵ نماینده مجلس برای استیضاح وی به جلسه علنی مجلس خبر داد.

نایب رییس کمیسیون عمران از حضور نیافتن عباس آخوندی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی و موافقت کمیسیون عمران با ارجاع تقاضای ۷۵ نماینده مجلس برای استیضاح وی به جلسه علنی مجلس خبر داد.

علیم یارمحمدی گفت: براساس اعلام معاونان ایشان که در جلسه استیضاح حضور داشتند اصلا قرار نبود که وزیر در جلسه حضور نیابد، اما به نظر می رسد به دلیل مسائل شخصی و خانودگی در نهایت نتوانست خود را به جلسه برساند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: حتی کمیسیون خلاصه سوال را به امید رسیدن ایشان به جلسه قرائت کرد و معاونان ایشان توضیحات مختلفی پیرامون سوالات و مسائل مطرح شده دادند اما وزیر به جلسه نرسید.

وی محورهای سوالات متقاضیان استیضاح را ۱۳ محور اعلام کرد و افزود: یکی از محورهای سیزده‌گانه استیضاح وزیر حادثه قطار سمنان و چالش‌های مربوط به صنعت حمل و نقل در بخش های مختلف است.

نایب رییس کمیسیون عمران رسیدگی به درخواست استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در نوبت دستور کارهای صحن علنی مجلس دانست و اظهار کرد: تصمیم گیری در زمان در دستور کار قرار گرفتن استیضاح آخوندی به تصمیم هیات رییسه مجلس و صف دستورکارهای صحن علنی بستگی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ....، خوب گيريم استيضاح شد و بركنار شد، وزير جديد تو يكي دوماه ميخواد چي كار كنه؟

    • sam

      یه وزیر میخواین استیضاح کنید ها زود باشین دیگه
      نه به اون شوری شوری نه به این بی نمکی

    • بدون نام

      تو فرد گاه واشینگتون بازداشت شده دیگه افراد تابعیت دار را آمریکا راه نمیدهند

    • بیژن شکری از مشهد

      استیضاحی کاملا سیاسی و مغرضانه است. طرف سه سال و نیم وزیر بوده چه بد چه خوب حالا شش ماه مونده به پایان کارش چه سودی داره این کار ! چه مشکلی حل میخواد بشه !کی میخاد بیاد و چکار اصلا میتونه بکنه تو این مدت اونم برای این وزارتخانه طویل و عریض با انواع و اقسام مشکلات که البته از سالها روی هم جمع شده !جز این نیست که فقط برای دور کردن افکار و اذهان عمومی از فاجعه پلاسکو و عدم مسیوولیت پذیری شهرداری تهران است که حتی یک نفر هم از این مجموعه به خودش زحمت نداد بیاد یک عذرخواهی ساده حتی از خانواده های این جان فشانان بکنه !

    • رضا110

      کاری دیگه از دست وزیر برا شما نماینده ها ساخته نیست .پس زیاد جوش نزنید .هی میترسونینش که چیزی ازش بکنید بابا این کاده ای نیست .وشما هم دیر خبر دار شدین .دیگه رسانه های جمعی نمیزاره هر کس هر کاری خوایت بکنه .بالاخره لو میره.

    • بدون نام

      این آدم خودخواه و متکبر بی درد هرچه سریعتر باید استیضاح بشه

    • بدون نام

      خدایی برای سانحه ی قطار سمنان باید آخوندی استسضاح بشه،برای فاجعه ی بزرگ وعظیم پلاسکو قالی باف حاضر نشده بیاد مجلس پاسخگو باشه ،عجب نمایند ه هایی داریم به خدا ،

    • بدون نام

      اگر یک روزهم باقی مانده باید برکناربشه چون هیچ هنر ی ازش ندیدم اینها میاند جیب شون پرکن برند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج