اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۳۵۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احتمال فراوان سقوط بهمن در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: سقوط بهمن در حوزه راه مازندران کشته و زخمی نداشت اما احتمال سقوط بهمن در محور هراز بسیار زیاد است و از شب گذشته شاهد سقوط بهمن بودیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: سقوط بهمن در حوزه راه مازندران کشته و زخمی نداشت اما احتمال سقوط بهمن در محور هراز بسیار زیاد است و از شب گذشته شاهد سقوط بهمن بودیم.

«یوسف جغتا» درباره خبرهایی مبنی بر کشته و زخمی شدن هموطنان‌مان در کولاک و بهمن محور مواصلاتی هراز، گفت: سقوط بهمن در حوزه راه مازندران محور هراز کشته و زخمی نداشت.

وی افزود: هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز مسدود است و این انسداد در تردد به دلیل کاهش خطرهای جانی از ساعت ۱۱ صبح روز گذشته به صورت مقطعی انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران افزود: در بیشتر مناطق محور مواصلاتی هراز از شب گذشته شاهد سقوط بهمن بودیم و راهداران و عوامل امدادی به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

جغتا با اشاره به این‌که هم‌اکنون هوای لاریجان مازندران مساعد است، اما مناطق مستعد برای کولاک و بهمن وجود دارد، یادآور شد: از شب گذشته حدود ۱۰۰ دستگاه خودروی در حال تردد با ۳۰۰ مسافر که گرفتار برف شدید شدند را نجات داده و به صورت اضطراری اسکان دادیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج