اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۶۴۰۶
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

۸۰ درصد طلاق ها در پنج سال اول رخ می دهد

رئیس سازمان بهزیستی گفت: طبق بررسی ها، ۸۰ درصد طلاق ها در پنج سال اول زندگی رخ می دهد و این موضوع از آماده نبودن زوجین برای تشکیل زندگی حکایت دارد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان بهزیستی گفت: طبق بررسی ها، ۸۰ درصد طلاق ها در پنج سال اول زندگی رخ می دهد و این موضوع از آماده نبودن زوجین برای تشکیل زندگی حکایت دارد.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: ظرفیت نقدپذیری در افراد جوان و برای تشکیل زندگی در مقایسه با سال های گذشته بسیار کاهش یافته است که سازمان بهزیستی تلاش دارد با اجرای برنامه هایی این مهم را ارتقا دهد.
وی اظهارکرد: بر این اساس این سازمان با همکاری وزارت آموزش و پرورش طرحی با عنوان ' نظام مراقبت های اجتماعی دانش آموزان ' با همکاری پنج دستگاه دیگر اجرا می کند.

محسنی بندپی افزود: در این طرح از دوران کودکی بحث ارتقای مراقبت های اجتماعی در دستور کار قرار می گیرد و علاوه بر آن مداخلات بهنگام و مشاوره های لازم نیز ارائه خواهد شد.

* یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک حاشیه نشین سرو می شود
رئیس سازمان بهزیستی گفت: در مناطق حاشیه نشین کشور علاوه بر احداث پایگاه خدمات اجتماعی، یک وعده غذای گرم نیز در مهدهای کودک این مناطق سرو می شود.

وی بیان کرد: افراد ساکن در مناطق حاشیه نشین به لحاظ اقتصادی و جسمی آسیب پذیر هستند و باید اقداماتی از سوی دستگاه های متولی در این خصوص انجام گیرد.

* فعالیت ۲ هزار کمپ اعتیاد در کشور
این مسئول با اشاره به فعالیت ۲ هزار کمپ اعتیاد در کشور گفت: تلاش می شود مراکز دچار مشکل در مناطق پرخطر و نیازمند نیز با اعمال شاخص هایی به فعالیت خود ادامه دهند.
وی ابراز کرد: تا کنون از فعالیت ۴۰۰ کمپ اعتیاد غیر مجاز در کشور جلوگیری شده است و در صورت دریافت گزارش هایی مبنی بر نبود استانداردها، اقدامات لازم انجام می شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: بر این اساس امسال در مراکز نگهداری، حدود ۱۲ هزار معتاد پذیرش شده اند و برای اولین بار نیز مرکز نگهداری اقامتی کودکان زیر ۱۷ سال به صورت نمونه در سیستان و بلوچستان برای دختران و پسران راه اندازی شده است.

به گفته وی، اعتیاد در زنان شیوع یافته است که باید نسبت به کنترل آن اقدام شود و علاوه بر آن باید از زنانه شدن آسیب های اجتماعی جلوگیری و آن را کنترل کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه يكسري از جوان ها خيلي ناز نازي شدن حتما همتون داستان اون زوجي كه شب اول ازدواج براي فشار دادن خمير دندون فردا طلاق گرفتن رو شنيديد

    • امیر

      میشه یجور دیگه به مساله نگاه کرد:

      تو 5 سال اول زندگی مشکلات زیاد از جمله بیکاری، بی پولی و .... درصد زیادی از ازدواج ها به طلاق ختم میشه

    • بدون نام

      گفتن این امار خالی چه فایده ای داره.
      لااقل دلایلش را میگفتن تا اگر کسی براش مهمه مسائلی که مربوط به خودش هست را اصلاح کنه.
      مثلا ممکنه یک دلیل ناتوانی در پذیرش خواسته های مخالف باشه یا چیزای دیگه خب اگر ملت بفهمند از چه جاهایی زندگیشون در خطره اصلاحش میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج