۴۷۶۵۱۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وزیر ارشاد: فقط یک نفر از جشنواره فجر کناره‌گیری کرده

باوجود آنکه سه نامزد جشنواره فیلم فجر از شرکت در ادامه داوری‌ها انصراف داده‌اند؛ وزیر ارشاد گفته است: برخلاف تبلیغات، تنها یک نفر از جشنواره کناره‌گیری کرده است.

خبرگزاری ایلنا: باوجود آنکه سه نامزد جشنواره فیلم فجر از شرکت در ادامه داوری‌ها انصراف داده‌اند؛ وزیر ارشاد گفته است: برخلاف تبلیغات، تنها یک نفر از جشنواره کناره‌گیری کرده است.
وزیر ارشاد: فقط یک نفر از جشنواره فجر کناره‌گیری کرده

سیدرضا صالحی امیری در حاشیه نشست امروز (۲۰ بهمن ماه) هیات دولت؛ در جمع خبرنگاران گفت: امسال حواشی جشنواره فجر را حذف کردیم و به متن پرداختیم و سعی کردیم کمترین مداخله را در فرایند جشنواره داشته باشیم.

او ادامه داد: ظرفیت انسانی ما در حوزه سینما بسیار بالاست. باید به آنها اعتماد کنیم تا در خاورمیانه حضور فعال داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص کناره‌گیری برخی افراد از جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: برخلاف تبلیغات، تنها یک نفر از جشنواره کناره‌گیری کرده است. اینکه انتظار داشته باشیم باید حتما به مسابقه راه پیدا کنیم، غیرمنطقی است. ما به این تقاضاها پاسخ نمی‌دهیم. هیات داوران همه رای منفی دادند ما هیچ‌گونه اعمال نظری در هیچ سطحی در جشنواره نداشتیم.

گفته‌های وزیر ارشاد درحالی مطرح شده که مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)؛ محسن نصرالهی (طراح صحنه) و منیر قیدی (فیلمنامه‌نویس) دو فیلم خفه‌گی و ویلایی‌ها سه نفری هستند که تا امروز رسما از داوری‌ها انصراف داده‌اند. ازسویی تعداد زیادی از عوامل فیلم‌هایی که به فهرست نامزدهای جشنواره راه یافته و برخی نیز راه‌ نیافته‌اند؛ به شدت داوری جشنواره را زیر سوال برده و از انتخاب‌ها گله کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج