۴۷۶۶۳۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تصاویر جاسوسی از هیوندای سوناتا ۲۰۱۸

اخیرا تصاویر جاسوسی از مدل ۲۰۱۸ خودروی هیوندای سوناتا منتشر شده که همراه با پوشش استتاری خود در حال تست فنی زمستانی است. با این اوصاف به احتمال زیاد تا چند ماه آینده شاهد رونمایی از هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ خواهیم بود.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: نسل هفتم خودروی هیوندای سوناتا (Hyundai Sonata) حدود ۳ سال پیش وارد بازار شد و این موضوع قابل پیش‌بینی بود که نسخه‌ی جدید و فیس لیفت شده‌ی این سدان کره‌ای به زودی معرفی شود.
تصاویر جاسوسی از هیوندای سوناتا 2018
اخیرا تصاویر جاسوسی از مدل 2018 این خودرو منتشر شده که همراه با پوشش استتاری خود در حال تست فنی زمستانی است. با این اوصاف به احتمال زیاد تا چند ماه آینده شاهد رونمایی از هیوندای سوناتا 2018 خواهیم بود.

با وجود پوشش استتاری سنگین هیوندای سوناتا 2018 در تصاویر جاسوسی منتشر شده، چراغ‌های روشنایی در روز LED قابل مشاهده است. همچنین به نظر می‌رسد که جلوپنجره‌ی خودرو بزرگتر از مدل قبلی شده و به بخش پایینی گسترش پیدا کرده است. قسمت‌های جانبی این سدان کره‌ای تقریبا بدون تغییر باقی مانده اما احتمال تغییر آینه‌های جانبی وجود خواهد داشت.

تصاویر جاسوسی از هیوندای سوناتا 2018

در این تصاویر چیز خاصی از نمای پشت خودرو دیده نمی‌شود اما می‌توان طراحی جدید چراغ‌های LED را تشخیص داد. سپرهای جلو و عقب و رینگ‌ها نیز کمی دچار تغییر می‌شوند و در مجموع، احتمال عرضه‌ی رنگ‌های جدید برای هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ نیز وجود دارد.

تصاویر جاسوسی از هیوندای سوناتا 2018

پیشرانه‌ی قدرتمندتر در هیوندای سوناتا ۲۰۱۸

پیش از این گفته می‌شد که شرکت خودروسازی هیوندای کره مشغول کار بر روی یک نسخه‌ی قدرتمند با طراحی ظاهری جذاب‌تر است. نسخه‌ی فیس لیفت سوناتا دارای اگزوزهای بزرگتر و ارتفاع کمتر به خاطر سیستم تعلیق خواهد بود اما ارائه‌ی یک پیشرانه قوی‌تر، مهم‌ترین تغییری است که در مدل ۲۰۱۸ این سدان کره‌ای اعمال می‌شود.

تصاویر جاسوسی از هیوندای سوناتا 2018

تاکنون جزئیات بیشتری از پیشرانه جدید هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ منتشر نشده است اما شایعاتی مبنی بر استفاده‌ی این خودرو از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۶۰ اسب بخار (یعنی همان پیشرانه‌ای که در i۳۰N به کار رفته) به گوش می‌رسد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا مدل ۲۰۱۸ هیوندای سوناتا معرفی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج