۴۷۸۵۸۷
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

«راه رفتن روی سیم» در انتظار پروانه نمایش

فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» در طی چند روز آینده برای دریافت پروانه نمایش تحویل شورای پروانه نمایش خواهد شد.

روزنامه بانی فیلم: فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» در طی چند روز آینده برای دریافت پروانه نمایش تحویل شورای پروانه نمایش خواهد شد.
«راه رفتن روی سیم» در انتظار پروانه نمایش

فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی سعید سعدی در حال حاضر آماده نمایش شده و در هفته جاری نسخه تکمیل شده آن برای دریافت پروانه نمایش به شورای پروانه نمایش ارسال می شود.

این فیلم با نام قبلی «بوف کور» متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر بود که توسط هیأت انتخاب برای حضور در این فستیوال پذیرفته نشد و همین امر در نهایت منجر به اعتراض بازیگران و سازندگان آن شد.

با این حال ساخته جدید معتمدی به جز دو - سه اصلاحیه بخش ویژوآل افکت که آن هم بزودی توسط امیررضا معتمدی انجام می شود در حال حاضر آماده اکران است و آنطور که سعید سعدی تهیه کننده پروژه اعلام کرده، این فیلم در نیمه اول سال آینده به نمایش عمومی درخواهد آمد.

پخش این فیلم نیز برعهده موسسه نسیم صبا است.

حامد کمیلی، احمد مهران فر، اندیشه فولادوند، سیدمهرداد ضیایی و هومن برق نورد همراه گروه راک میدان آزادی در نقش بند راک بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«بوف کور» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی یک نوازنده دو تار سنتی را روایت می کند که از شهرستان برای پیدا کردن کار به تهران می آید و پس از گذشت چندی جذب یک بند راک می شود… .

معتمدی در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «آلزایمر»، «قاعده بازی»، «دیوانه ای از قفس پرید»، «زشت و زیبا» و «هبوط» را داشته است.

سعید سعدی تهیه کنندگی «بوف کور» را برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مشاور تهیه: شاهرخ هدایتی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، آهنگساز: مجید انتظامی، تدوین: مهدی سعدی، سودابه سعیدنیا، صداگذار: محمود موسوی نژاد، دستیار برنامه ریز: مهدی قپانی، بازیگردان: مهران احمدی، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، طراح چهره‌پردازی: علی بهرامی فر، آهنگساز: مجید انتظامی، منشی صحنه: محسن بهاری، مدیر تولید: مجید بابایی، مدیر تدارکات: جواد سلیمانی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج