adexo3
۴۷۹۴۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حضور متفاوت «هالی بری» در مردان ایکس

روز گذشته هالی بری بازیگر برنده اسکار سینما و یکی از بازیگران اصلی سری فیلم های مردان ایکس قرارداد خود را برای بازی در آخرین شماره از این مجموعه با نام «مردان ایکس: روزهای آینده گذشته» امضا کرد. نکته جالب درباره حضور بری در این فیلم وضعیت فیزیکی این بازیگر است.

حضور متفاوت «هالی بری» در مردان ایکس

تماشا: روز گذشته هالی بری بازیگر برنده اسکار سینما و یکی از بازیگران اصلی سری فیلم های مردان ایکس قرارداد خود را برای بازی در آخرین شماره از این مجموعه با نام «مردان ایکس: روزهای آینده گذشته» امضا کرد. نکته جالب درباره حضور بری در این فیلم وضعیت فیزیکی این بازیگر است.

او که در حال حاضر دوران بارداری خود را سپری می کند در زمان فیلمبرداری نیز باید با همین شرایط در صحنه حاضر شود. هالی بری در گفت و گو با نشریات گفت: «اینکه در این شماره می بایست همه شخصیت های اصلی حضور پیدا می کردند باعث شد تا من بازی در این فیلم را بپذیرم اما به خاطر شرایطم از شرکت در صحنه هایی که همراه با مبارزه یا پرواز کردن باشد خودداری می کنم.»

حضور متفاوت «هالی بری» در مردان ایکس

حالا این موضوع تا چه حد می تواند باعث دردسر سازندگان این فیلم و به خصوص برایان سینگر کارگردان فیلم باشد موضوعی است که برای پی بردن بهآن باید چند روز دیگر صبر کرد. فیلم مردان ایکس که اولین بار در سال ۲۰۰۰ آغاز شد و در همان شماره اول تبدیل به یکی از پرطرفدارترین فیلم های اپیکی سینما شد، در سه شماره اول این مجموعه شخصیت «لوگان» با بازی هیو جکمن شخصیت اصلی و کلیدی داستان بود اما از سال ۲۰۱۱ به بعد برایان سینگر فیلمی با نام «مردان ایکس: درجه یک» را تولید کرد که باعث شد تا ماجرای لوگان یا همان «ولورین» از ماجرای مردان ایکس مجزا شود. در حال حاضر قسمت دوم از ماجرای ولورین و قسمت دوم از سری جدید مردان ایکس به طور همزمان در حال پیش تولید است و تقریبا بسیاری از بازیگران اصلی مانند هیو جکمن، هالی بری، پتریک استوارت، ایان مکلن، فمیک یانسن و ... در هر دو مجموعه به صورت همزمان حضور دارند. داستان فیلم «مردان ایکس: روزهای آینده گذشته» از این قرار است که مردان ایکس این بار برای نجات جان انسان ها و جهش یافته ها (مردان ایکس) باید در زمان سفر کنند. فیلم نگاهی به این موضوع دارد که اتفاقات گذشته چگونه در آینده انسان ها تاثیرگذار است.

کارگردانی این شماره از سری فیلم های مردان ایکس را برایان سینگر کارگردان شناخته شده سینمای آمریکا برعهده دارد و پیش بینی می شود که با اضافه شدن هالی بری و تکمیل شدن لیست بازیگران اصلی، از اواخر ماه آوریل سال جاری فیلمبرداری این فیلم پرطرفدار در مونترال کانادا آغاز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج