adexo3
۴۷۹۶۶
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

پرز : تردید ندارم اوباما به ایران حمله می کند

شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تردیدی ندارد در صورت شکست مذاکرات دیپلماتیک با ایران بر سر مساله هسته ای باراک اوباما به ایران حمله خواهد کرد.

عصر ایران: شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تردیدی ندارد در صورت شکست مذاکرات دیپلماتیک با ایران بر سر مساله هسته ای باراک اوباما به ایران حمله خواهد کرد.

خبرگزاری "آروتس شوا" گزارش داد، پرز در مصاحبه ای تفصیلی با روزنامه " اسراییل هایوم" در آستانه شصت و پنجمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی با اشاره به این موضوع گفت:" من هیچ شکی ندارم که اگر مذاکرات دیپلماتیک با ایران به شکست بینجامد و ایران توسعه برنامه های هسته ای خود را متوقف نکند، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا برای متوقف کردن ایران به این کشور حمله نظامی خواهد کرد."

پرز با ادعای اینکه بازداشتن ایران از دست یابی به سلاح هسته ای نه تنها تهدیدی برای منافع اسراییل بلکه خطری برای منافع آمریکا و جهان است ، افزود:" مادامی که ایالات متحده نقش رهبری بین المللی را بر عهده دارد چرا ما نباید از کمک و یاری این کشور استفاده کنیم."

اشاره پرز به نفی دیدگاه هایی در اسراییل بود که معتقدند تلاش های دیپلماتیک آمریکا در برابر برنامه هسته ای ایران بی نتیجه بوده و دولت تل آویو باید به تنهایی برای بازداشتن ایران از تولید سلاح هسته ای وارد عمل شود.

پرز در ادامه مدعی شد:" شاید دولت ایران (با استفاده از ابزار مذاکرات) در حال خرید زمان برای برای برنامه هسته ای خود باشد ، اما از نظر من گذشت زمان به ضرر آنها است ، وضعیت این کشور رو به وخامت است و اقتصاد آن در آستانه فروپاشی است و مردم ایران به خوبی این مساله را می دانند."

ادعای اسراییل و آمریکا و برخی متحدان غربی آنها درباره برنامه های هسته ای صلح آمیز ایران در حالی است که آژانس بین المللی انرژی هسته ای تا کنون هیچ مدرکی دال بر انحراف ایران از مسیر صلح آمیز فعالیت های هسته ای منتشر نکرده است و تمامی فعالیت های هسته ای ایران در چارچوب مقررات و نظارت آژانس در حال انجام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنیامین

      چه غلطا!!!!!!!!!!
      تو برو خودتو جمع کن !
      هیچ کاری به دولت و دولتمردامون ندارم اینو گفتم بدونید با دیدگاه سیاسی حرف نمیزنم - اما این وعده ی خداست که اسلام سراسر دنیا رو فراخواهد گرفت

    • اکسیژن

      هههه...ایم جوک رو تا به حال نشنیده بودم خیلی باحال بود.ما که تا کمر توی تحریم هستیم، خدا کنه آمریکا هم حمله کنه که براشون بزنیم به سیم آخر و تلافی این همه سختی رو یه جا سر اسرائیل و آمریکا در بیاریم...اما افسوس و صد افسوس که آمریکا و اسرائیل طبل تو خالی بیش نیستن

    • حمیدرضا

      زرشک ...

    • رضا

      ای بابا اگر مردی خودت بیا جلو.چرا پای آمریکا رو وسط می کشی؟

      پاسخ ها

      • 120

        (+)

    • احمد

      ما هم ترسیدیم

    • غریب

      بابا این چرندیاتی که اینا میگن رو چرا میچابی .... این آمریکا و اسرائیل هنوز توی حمله به افغانستان و عراق موندن حالا میخوان به ایران بزنن. ای بابا... جون مادرت با ما شوخی نکن....
      هشت سال فقط با کلاش جنگیدیم با کل جهان... بازم جنگ بشه با همین کلاش نه با شهاب...خیبر ... تا هشتاد سال دیگه هم طول بکشه .... بازم نابود میشین. افهم

    • محمد

      والا ما که همه جوره تو جنگیم . نرم سایبری سفت شل تلخ ترش ..... مونده یدونه نظامیش ک اونم محاله صورت بگیره چون برای امریکا و اسراییل پیامدهای بدی در پی خواهد داشت و ممکنه به جنگ جهانی 3 منجر بشه :|

    • سعیده

      اگ وقت امتحانای خرداد حمله می کنن من درس نخونم ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج