۴۷۹۹۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

محور چالوس بازگشایی شد

رئیس مرکزفرماندهی کنترل وترافیک پلیس راه استان البرز گفت که جاده کرج - چالوس به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید و احتمال سقوط بهمن دوشنبه شب مسدود شده بود ، بازگشایی شد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مرکزفرماندهی کنترل وترافیک پلیس راه استان البرز گفت که جاده کرج - چالوس به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید و احتمال سقوط بهمن دوشنبه شب مسدود شده بود ، بازگشایی شد.

سروان علی بابازاده دقایقی پیش افزود: اکنون این مسیر باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد در این جاده کوهستانی را دارند با خود زنجیر چرخ و لوازم ایمنی همراه داشته باشند.

این مسیر طی یک ماه گذشته به علت بارش برف و سقوط بهمن حدود ۶ بار مسدود شده است.

اتوبان زنجان - قزوین همچنان بسته است

در این حال، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: حدود ساعت ۹ صبح دوشنبه اتوبان زنجان - قزوین به دلیل بسته بودن اتوبان قزوین، مسدود شده است و خودروها از مسیر ارتباطی ابهر به سمت جاده قدیم زنجان - قزوین، هدایت می شوند.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: به دلیل بسته شدن اتوبان قزوین، پلیس راه این استان نیز برای همکاری با پلیس راه استان قزوین همچنین به دلیل وقوع کولاک و یخبندان سطح جاده، مسیر اتوبان زنجان - قزوین را مسدود کرده است.

وی اظهار کرد: در حوزه ارتباطی زنجان هیچ مشکلی برای تردد وسایط نقلیه نیست و به محض بازگشایی اتوبان قزوین، پلیس راه زنجان نیز اجازه آمد و شد در اتوبان زنجان - قزوین را به رانندگان خواهد داد.

وی مساحت مسیر بسته شده در اتوبان زنجان به قزوین را حدود ۵۰ کیلومتر اعلام و اظهار کرد: اتوبان زنجان - تبریز، نیز با بارش برف خفیف و لغزندگی سطح جاده مواجه است و از رانندگان انتظار می رود با دقت و احتیاط بیشتری تردد کنند.

شیرمحمدی افزود: تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی خدابنده - ابهر و گردنه های خانچای در شهرستان طارم، قلی کندی در جاده زنجان - دندی و جاده زنجان - تهم - چورزق، نیز به دلیل وجود برف و یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده با زنجیر چرخ صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه حجم تردد به دلیل بارش برف و یخ زدگی سطح جاده در مسیرهای ارتباطی استان زنجان بسیار پایین است از رانندگان و مسافران خواست همچنان از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند.

شیرمحمدی یادآورشد: حوالی ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه /۲۵ بهمن جاری/ یک مورد تصادف منجر به فوت در جاده زنجان - خرمدره اتفاق افتاد و متاسفانه راننده و سرنشین خودرو ال ۹۰ در دم جان باختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج