۴۸۵۴۵۰
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

رئیس جمهور به خوزستان می رود

رئیس جمهوری به منظور بررسی آخرین وضعیت استان خوزستان و اقدامات انجام شده دولت در خصوص رفع مشکلات مردم شریف منطقه، فردا پنج شنبه به این استان سفر می کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری به منظور بررسی آخرین وضعیت استان خوزستان و اقدامات انجام شده دولت در خصوص رفع مشکلات مردم شریف منطقه، فردا پنج شنبه به این استان سفر می کند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور با اعلام این خبر افزود: درپی شدت گرفتن پدیده ریزگردها و خساراتی که به صنعت آب و برق این استان پدید آمد و مردم را با مشکلاتی فراوان مواجه کرد، دولت از ابتدا اقداماتی را در جهت رفع این مشکلات آغاز کرد.

پرویز اسماعیلی اظهار داشت: برهمین اساس رئیس‌جمهوری فردا به منظور بررسی میدانی آخرین وضعیت استان و ارزیابی اقدامات انجام شده توسط دولت به خوزستان سفر می کند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور افزود: در سفر دکتر روحانی به اهواز، کارگروه ملی مبارزه با ریزگردها و شورای اداری نیز در این شهر با حضور ایشان تشکیل می‌شود.

همچنین بازدید از تعدادی پروژهای مرتبط با صنعت، نیرو، زیست محیطی و کشاورزی نیز در سفر رییس جمهور به استان خوزستان پیش بینی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله دیگه. انتخابات نزدیکه

    • بدون نام

      اردیبهشت 96 نزدیک است و مردم خوزستان عزیز می شوند

    • بدون نام

      آقای رییس جمهور سر این قبری که گریه میکنی مرده نخوابیده ما مردم خوزستان بیست اندی ساله که مردیم از بیکاریی این استان به اصطلاح زر خیز بگویم از باقی ماندن ویرانهای جنگش بگویم از ورود ریز گردها بگویم از نبود برق و نداشتن آب بهداشتی بگویم از آمار اعتیاد بگویم من یک جوان خوزستانی هستم که در استان که نسلهای من در آن بوده اند و خواهند بود برای کار گیر آوردن به هر کس و ناکس باید رو بزنم ما تعداد 150 نفر کارگر بودیم که از شرکت لوله سازی, ماهشهر اخراجمون کرد ن اونم یک ماه مانده به عید نوروز که آن را برای ما ماتم کده کردن بیچاره زن و فرزندانمان که مدت چهار ماه هست که حقوقی هم دریافت نکرده ایم و حالا با دستانی خالی و شرمنده خانواده خود شده ایم باز با این حال ما خوزستانیها همیشه مهیمان نواز هستیم خوش اومدی به استان به ظاهر ثروتمند ولی با مردمانی فقیر
      خدایش چاپش کن

    • بدون نام

      رییس جمهور به خپزستان میره ببینه گرد و غبار که میگن فتوشاپه یا واقعی

    • بدون نام

      نیاد بهتره آخه میخواد چکار کنه همون آش وهمون کاسه خوزستان مکیده شده

    • بدون نام

      جناب اقای روحانی مقدمت کلبارن

    • بدون نام

      آقای روحانی زحمتت میشه بسپار به این خانوم ابتکار همه چیو رله میکنه

    • بدون نام

      جناب روحانی اومدن ونه امدنت فرقی به حال ما ندارد بخاطر اینکه چهار ساله امدی ولی فقط حرف زدی کار بلد که نیستی مملکت را اداره کردن مدیر کارامد می خواهد که. شما نیستیدشما الی ما شا الله تا تونستید کارخانجات رو تعطیل کردید کارگرا رو از کار بیکار کردی مخصوصا خوزستان حالا یادت اومده خوزسنانی است میگن کم توجهی شما به خوزیتان بخاطر رأی کمی است که در این استان کسب کردی اگر اینطور باشد فقط سپردیمت به خدا

    • بدون نام

      روحانى باز اومده وعده دروغ بده بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج