adexo3
۴۸۷۴۹۵
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

مشاور شهردار تهران: قالیباف قصد کاندیداتوری ندارد

مشاور سیاسی قالیباف گفت: قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مذاکره‌اى با جبهه مردمی نداشته است و اعضاى جبهه و نیروهاى منتخب براساس لطف و علاقه خود نام وی را مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مشاور سیاسی قالیباف گفت: قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مذاکره‌اى با جبهه مردمی نداشته است و اعضاى جبهه و نیروهاى منتخب براساس لطف و علاقه خود نام وی را مطرح کردند.

حسین قربانزاده دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی درخصوص نتایج انتخابات مجمع جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی و انتخاب قالیباف به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی این مجمع برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار داشت: قطعا کشور به دلیل اینکه درگیر مسائل و مشکلات گوناگونی ست نیاز به وحدت و همدلی وجود دارد و تلاش جبهه مردمى انقلاب در مسیر ایجاد وحدت ستودنى است.

مشاور سیاسی قالیباف ادامه داد: اگر چه در میان نیروهاى این جبهه اختلاف نظر و تفاوت سلیقه هایى نیز وجود دارد، و نقدهایى نیز به ساز و کار اجماع وجود دارد، ولى اصل ایجاد وحدت میان همه ى اعضاى این جبهه بر روى مبانى روشن و شفاف براى مواجهه با مشکلات اساسى کشور ضرورى و بسیار مفید است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت در ادامه افزود: البته قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مذاکره اى با این جبهه نداشته است و اعضاى جبهه و نیروهاى منتخب براساس لطف، علاقه و اعتقاد خود نام وی را مطرح کردند.

قربانزاده در پایان خاطر نشان کرد: به نظر بنده قالیباف قصدى هم براى حضور در انتخابات ریاست جمهورى ندارد و منش و روش وی همیشه بر حمایت از هر حرکتى بوده و هست که براى کمک به مردم و حل مشکلات آن‌ها صورت گیرد و بر این اساس نیز در آینده عمل خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      نه ! تو رو بخدا بیا بشو رئیس جمهور ، که مردم ایران به تو خیلی احتیاج دارند !!!!!!!!!!

    • فریبا

      من که به قالیباف رأی میدم....

    • رضا شکاری

      با جریان غمبار پلاسکو و کوته نگری سیستم شهرداری تهران و عدم توانایی مدیریتی ایشون به نظرتون اصلا عقلانی هستش که بخواد کاندیدم بشه واقعا دیگه وقاحت میطلبه اگه بخوان پا جلو بزارن من جای ایشون بودم استعفاء میدادم و به جای توجیه کردنهای بی فایده اذهان عمومی به فکر طلب بخشش و رفعت بودم وای بر ما که همیشه جایگاه والای انسانی رو فراموش میکنیم و خود و شخصیتمون رو به مسندها و صندلیها میچسبونیم آقای دکتر بهتر نبود میرفتی به زندگیت میرسیدی به جای ورود به چنین شغل خطیر و سنگینی اونم تو کلانشهری به
      نام تهران

    • بدون نام

      مگه ۴ سال پیش شرکت نکرد، مگه اونموقع رای اورد که الان با گذشت سالها و اشکارشدن بی تدبیری در مدیریت تهران بخواد رای بیاره. مگه مردم مغز خر خوردن که به این بابا رای بدن

    • بدون نام

      می اومد هم رای نداشت ، قالیباف مرد همیشه بازنده انتخابات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج