۴۸۸۲۶۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سونی از گوشی‌های XA۱ و XA۱ Ultra رونمایی کرد

شرکت سونی امروز دو گوشی اکسپریا XA ۱ و اکسپریا XA ۱ Ultra را معرفی کرد. این محصولات جزو گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار به حساب می‌آیند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: شرکت سونی امروز دو گوشی اکسپریا XA ۱ و اکسپریا XA ۱ Ultra را معرفی کرد. این محصولات جزو گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار به حساب می‌آیند. این گوشی‌ها در مقایسه با سری اول خانواده‌ی XA پیشرفت‌های خوبی داشتند که از بین آنها می‌توان به بهبود کیفیت دوربین، تراشه‌، حافظه رم و بالاتر رفتن ظرفیت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.
سونی از گوشی‌های XA1 و XA1 Ultra رونمایی کرد

هر دو مدل به تراشه‌ی مدیاتک Helio P۲۰ مجهز شده‌اند و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی روی آن‌ها قرار گرفته است. البته این دو گوشی تفاوت‌هایی هم با هم دارند. به طور مثال XA ۱ به دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده که حداکثر میزان حساسیت آن به ۳۲۰۰ می‌رسد. دوربین جلوی به کار رفته روی XA ۱ Ultra هم ۱۶ مگاپیکسلی است که حداکثر میزان حساسیت‌ آن به ۶۴۰۰ رسیده است. دوربین جلوی هر دو گوشی به فلش و سنسور لرزشگیر اپتیکال تصویر تجهیز شده‌اند. یکی دیگر از تفاوت‌های این دو محصول استفاده از پورت USB Type-C در مدل XA ۱ Ultra و استفاده از پورت micro-USB در کوشی XA ۱ است.
سونی از گوشی‌های XA1 و XA1 Ultra رونمایی کرد
در ادامه مشخص شده که سونی برای گوشی XA 1 از صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD استفاده کرده و صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت Full HD روی XA 1 Ultra قرار داده است. این صفحه‌های نمایش لبه‌های بسیار باریکی دارند. گوشی‌های جدید سونی به ترتیب دارای باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.
سونی از گوشی‌های XA1 و XA1 Ultra رونمایی کرد
سونی از گوشی‌های XA1 و XA1 Ultra رونمایی کرد

گوشی XA1 از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است و مدل XA1 Ultra هم ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. البته هر دوی این گوشی‌ها از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کنند. قرار است مدل XA1 از ۶ اردیبهشت سال آینده با قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه شود اما در مورد مدل Ultra هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. تنها شنیده شده که احتمالا تابستان سال آینده می‌توانیم شاهد عرضه‌ی مدل XA1 Ultra باشیم.
سونی از گوشی‌های XA1 و XA1 Ultra رونمایی کرد
سونی از گوشی‌های XA1 و XA1 Ultra رونمایی کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج