اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۹۱۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دستور کار اصلی وزارت کشور برگزاری انتخابات

وزیر کشور می گوید برگزاری انتخاباتی رقابتی، قانونی، سالم و اخلاقی، دستور کار اصلی وزارت کشور برای انتخابات سال ۱۳۹۶ است.

خبرگزاری ایرنا: وزیر کشور می گوید برگزاری انتخاباتی رقابتی، قانونی، سالم و اخلاقی، دستور کار اصلی وزارت کشور برای انتخابات سال ۱۳۹۶ است.
رحمانی فضلی روز سه شنبه در همایش سراسری مدیران رسانه ملی، با اشاره به شرایط داخلی و تحولات منطقه ای و بین المللی تاکید کرد: افزایش قدرت ملی، تامین منافع ملی و تقویت همبستگی و انسجام ملی، در گرو برگزاری انتخاباتی پرشکوه است.
وزیر کشور افزود: اجرای کامل قانون، سلامت و امنیت انتخابات و زمینه سازی برای مشارکت هرچه گسترده تر مردم، از وظایف اصلی وزارت کشور در انتخابات سال آینده است.
رحمانی فضلی گفت: بی طرفی در انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری است و رعایت اصل بی طرفی یک تکلیف شرعی و عقلی و قانونی است.
وی با اشاره به همکاری مستمر و تنگاتنگ وزارت کشور با شورای نگهبان خاطر نشان کرد: ما در بحث نظارت، هیچ مشکلی با شورای نگهبان نداریم.

وزیر کشور به تبلیغات دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای القای یاس، ناامیدی و سیاه نمایی در جامعه، القای دوگانگی در میان مسئولان، القای ناکارآمدی نظام و ایجاد احساس نارضایتی اشاره کرد و وظیفه رسانه ملی را برای مقابله با این تبلیغات سوء بسیار مهم خواند.

رحمانی فضلی گفت: برغم گسترش رسانه های نوظهور در فضای مجازی و افزایش شبکه های معاند ماهواره ای، مرجعیت صدا و سیما در جامعه همچنان بالا است و این مرجعیت افزایش نیز یافته است.
وی حفظ و تقویت وحدت و انسجام ملی، و ایجاد شور و نشاط و امید را زمینه ساز حضور پرشکوه تر مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: تنها ملاک وزارت کشور در انتخابات، قانون است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رحمانی فضلی همچنین با اشاره به حضور یک میلیون و 150 هزار نفر مجری انتخابات گفت: آموزش مجریان انتخابات از یکسال قبل آغاز شده و همچنان در استان های مختلف ادامه دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت سال 1396 در سراسر کشور برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج