adexo3
۴۹۱۸۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیت‌کوین؛ طلای نوین

بر اساس گزارش‌های منتشر شده ارزش بیت‌کوین از زمان اختراع آن به بالاترین حد خود رسیده و هر انس طلا را پشت سر گذاشته است.

وب سایت سایبربان: بر اساس گزارش‌های منتشر شده ارزش بیت‌کوین از زمان اختراع آن به بالاترین حد خود رسیده و هر انس طلا را پشت سر گذاشته است.

از زمان اختراع ارز دیجیتالی بیت‌کوین در سال ۲۰۰۹ تاکنون، ارزش آن با نوسانات بسیاری مواجه شده است. ارزش بیت‌کوین در سال ۲۰۱۳ به ۱.۱۶۵ دلار رسید؛ اِم.تی.گاکس (Mt.Gox) که با در دست داشتن ۷۰ درصد معاملات، از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده تراکنش‌های بیت‌کوین شناخته می‌شد، بعد از گم شدن صدها هزار ارز دیجیتالی سامانه‌های خود را خاموش کرد. همین موضوع باعث شد ارزش پول اینترنتی به شدت کاهش یافته و بسیاری از کاربران حساب خود را از دست دادند.
بیت‌کوین؛ طلای نوین

به تازگی گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد از سال ۲۰۱۵ قیمت بیت‌کوین در یک روند ثابت شروع به رشد کرد و هم‌اکنون در بالاترین حد خود از زمان به وجود آمدن قرار دارد. بر اساس اسناد موجود در حالی که قیمت هر انس طلا ۱۲۳۳ است، ارزش هر بیت‌کوین به ۱۲۶۸ دلار رسیده است،

کشور چین از ابتدای سال 2017 مقابله‌ی خود با مبادلات بیت‌کوین را آغاز کرد؛ زیرا نگران خروج غیرقانونی ارز از مرزهای خود بود. کارشناسان معتقدند تقاضای بالای این کشور برای رمزنگاری ارز 1 (crypto-currency) با افزایش قیمت بیت‌کوین ارتباط دارد. همچنین پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا باعث شد نگرانی‌هایی در مورد عدم ثبات بازار به وجود آمده و بسیاری از افراد بخش عظیمی از سرمایه‌ی خود را به بیت‌کوین تبدیل کنند.
بیت‌کوین؛ طلای نوین

دلایل ذکر شده در بالا نشان می‌دهند، دولت‌ها توانایی کامل بیت‌کوین را ندارند؛ زیرا معاملات پول اینترنت ناشناس مانده و پردازش آن شامل دنباله‌ای از اعداد و کلمات ۲۷ تا ۳۴ کاراکتری است. از طرفی هیچ پایگاه داده‌ای برای ذخیره‌سازی معاملات وجود ندارند؛ بنابراین ردیابی تراکنش‌ها بسیار سخت است.

___________________________________

۱- رمزنگاری ارز، یک واسط دیجیتالی است که با رمزنگاری تراکنش‌ها به افزایش امنیت آن‌ها پرداخته و بر ایجاد واحد پولی جدید نظارت می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج