اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۲۳۰۰
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین وضعیت متعرضان به سفارت عربستان

سخنگوی قوه قضاییه، توضیحاتی درباره پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان ارائه کرد.

خبرآنلاین: سخنگوی قوه قضاییه، توضیحاتی درباره پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان ارائه کرد.

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، در بخشی از نشست خبری امروز خود در پاسخ به سئوالی درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان و تبرئه تعداد زیادی از این افراد، گفت: اولا در این پرونده تعداد زیادی تبرئه نشده اند و تا جایی که اطلاع دارم برای سه نفر از مجموع بیش از ۲۰ نفر حکم تبرئه صادر شد. در ارتباط با آن بخش از پرونده که در دست رسیدگی دادسرای روحانیت بود نیز حکم ۶ نفر قطعی شد و راهی زندان شدند. در ارتباط با آن بخش که در دست رسیدگی دادگستری بود برای تعدادی حکم حبس شان قطعی نبوده و برای تعدادی نیز حکم حبس قطعی صادر شد که به حکم اعتراض کردند و باید در تجدیدنظر مورد بررسی قرار گیرد.

او همچنین در بخشی دیگر از این نشست خبری در پاسخ به سئوالی درباره «بازداشت یکی از اعضای تیم هسته‌ای که گفته می‌شود دوتابعیتی است و چند روز پیش کیفرخواست وی صادر شده» گفت: اصل مطلب درست است و فردی در این رابطه مدتی تحت تعقیب بود که البته نمی‌دانم همان فرد مورد نظر شماست یا خیر. در پرونده این فرد قرار نهایی صادر شده و پرونده به دادگاه می‌رود تا رسیدگی لازم انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فضولباشی

      خوبه دیگه خسارتهای سنگین راهم بیت المتل زحمتش رامی کشد

    • شهید

      خیر وشر هر عمل گز ادمی سر. می زند
      ان عمل مزدش به زودی. پشت در،در میزند

    • بدون نام

      چرا در حالی که وضعیت محاکمه متجاوزان سعودی در جده ,هنوز در هاله ای در ابهام هستند شما خواهان مجازات حمله کنندگان به لانه ی فساد عربستان هستید...نکنه ...

    • محمد

      اين اتفاق كاملأ برنامه ريزي شده بود و دستهاي پشت پرده به دنبال تضعيف دولت آقاي روحاني بودند كه موفق هم نشدند.جهت اطلاع دلواپسان اينروزها آتش زدن سفارت ديگر جوابگو نيست مردم آگاه هستند

    • بدون نام

      وضعیت معترضان به سفارت نیز هر چه زودتر مشخص شود تا هیچ کس دیگر جرات حمله به سفارت کشور دیگر را نداشته باشد .از نظر روابط بین الملل حمله به سفارت نظیر حمله به کشور دیگر است هما نطور که عا ملان اصلی حادثه فرودگاه جده در دادگاهای عربستان محکوم شدند و به سزای اعمال خود خواهند رسید عاملان اصلی حمله به سفارت عربستان هم به سزای اعمال خود برسند.تا جامعه بین الملل که به تصمبما ت مسئولین کشور چشم دوخته اند از عملکرد مسئولان رضایت خاطر داشته باشند و با خیال راحت به فعا لیتهای ساسی اقتصادی فرهنگی تجاری و...بپردازند و هیچگونه حراسی از جانب ایران بخاطر امنیت خود نداشته باشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج