adexo3
۴۹۲۳۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

میزبانی فرانسه از دو نمایش ایرانی در سال ۹۶

دو نمایش «دریچه» یا «من تاریخم را می‌نویسم» و «کنفرانس پرندگان» دو اثری هستند که در سال ۹۶ به نمایندگی از ایران در فرانسه روی صحنه می‌روند.

خبرآنلاین: دو نمایش «دریچه» یا «من تاریخم را می‌نویسم» و «کنفرانس پرندگان» دو اثری هستند که در سال ۹۶ به نمایندگی از ایران در فرانسه روی صحنه می‌روند.

دو نمایش «دریچه» یا «من تاریخم را می‌نویسم» و «کنفرانس پرندگان» تولید موسسه فانوس به ترتیب در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ و ۱۹ و ۲۰ فروردین ۹۶ مهمان کشور فرانسه خواهند بود و در پاریس روی صحنه می‌روند.

«دریچه» یا «من تاریخم را می‌نویسم» به کارگردانی ندا شاهرخی و نویسندگی سپیده عیدی و یاسمن خواجه‌ای ۱۱ و ۱۲ فروردین در پاریس روی صحنه می‌رود. این نمایش در سال ۹۴ در تماشاخانه فانوس اجرا شده بود. داستان «دریچه» یا «من تاریخ را می‌نویسم» از جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود و تا سال ۹۵ ادامه پیدا می‌کند. این اثر روایتی از زندگی مردمان عادی است که زندگی‌شان تحت تاثیر تصمیم قدرتمندان تغییر می‌کند.
میزبانی فرانسه از دو نمایش ایرانی در سال 96

نمایش دوم با نام «کنفرانس پرندگان» به کارگردانی ژان لویی اکل، ندا شاهرخی و یاسمن خواجه‌ای براساس «منطق‌الطیر» عطار ۱۹ و ۲۰ فردردین در پاریس اجرا خواهد شد. این نمایش حاصل کارگاه تابستانه ژان لویی اکل در موسسه فانوس است و به عنوان تولید مشترک ایران و فرانسه به زودی در تهران هم روی صحنه خواهد رفت.

موسسه فانوس هنر پارس از سال ۱۳۹۳ تا کنون ۱۴ کارگاه بین‌المللی برگزار و ۴ اجرا در کشورهای یونان و فرانسه روی صحنه برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج